Jan 10, 2011

Kole, kole, väga kole. Ma ei julge homme kooli minna, sest klassijuhataja hakkab mölisema ja üldse nii paha on, sest ekoolis vahib kaks kahte vastu eelmisest veerandist ja kaks tööd järgi vaja teha. Nii minulik, lükata asju võimalikult edasi, viimasele minutile. Tean, et oleks aeg midagi ette võtta, kuid siiski kulgen mööda neid vanu radu, mis on äärmiselt tobe.

Ma lihtsalt ei tea enam mida ma tahan. Ma olengi üks diip sittur. Kõik on perses, praegu. Ema ei räägi minuga, ta ei helista, ta ei küsi, kus ma käin, kellega ja miks. Alguses oli täitsa tore aga nüüd kisub asi ebamugavaks. Õhus on pinget ja ühes ruumis temaga olla on ääääääärmiselt ebamugav ning piinlik. Ja ma ei tea mida teha, ei tea.

Reedel lähen Saaremaale...vanaema sünnipäev, oeh. Saan Rakverest jälle veidiks ajaks minema. Raha saan ka siis ning ehk selleks ajaks ema ei ole enam nii tusane.


Noh, tõnis muskal oli na sünnipäev ka! Aasta veel ja siis saab ise omale SEADUSLIKULT alksi poest osta.



No comments:

Post a Comment