Jan 12, 2011

Ma olin ikka omadega vahepeal väga metsas, käskiri oli juba kaelas aga täna said kõik asjad korda. Nüüd peaksin õppimisega ka rohkem vaeva nägema aga ma ei suuda, lihtsalt ei suuda. Ja teate mis selle põhjustab? ARVUTI! Ausalt, peale seda blogipostitust ma lülitan arvuti välja ja hakkan õppima, joonistama, kuduma, mis iganes. Eile rääkisin tükk aega Roxiga telefonis ja täitsa hea oli. Ega ta ise eriti jutukas ei ole aga siis mina pikalt ja laialt ikka räägin, mis ma teinud olen ja kus käinud olen, keda näinud jne.
Seoses enda puudumiste ja hinnetega, ma hakkan alles siis muretsema ja pabistama, kui tõesti asi on piiripeal. Ema minuga ka ei räägi, isaga üliharva ja vanavanemate poole pole mõtet pöördudagi, oeh. Eks ma üritan siis kuidagi omaette hakkama saada. Mul on mingid probleemid rahamajandusega ka, üldse ei saa hakkama selle hoidmisega. Joanna räägib, kuidas tal on nii palju kokku kogutud ja alles hoitud, siis tekib kadedus ning ahastus, et miks mina hakkama ei saa. :(
Aga olgu, vahetan voodipesud ära, panen pesu pesema, käin dušši all, üritan õppida ja siis vaatab mis teen. Räme uni on ja homne on nii debiilne päev, tobedad tunnid, üldse ei seedi neid.

HEARTBEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT !!! (pühendusega Johannale!)


1 comment:

  1. SITAKS KÕVA PARTYSONG AJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    ReplyDelete