Jan 17, 2011

ma ei tea miks aga sitaks hea on

tegelt ka tuju on jumala laes aga eks see vajub varsti ära. aga praegu on ju hea.

Üks nõme harjumus on aastaid jäänud sõela peale mul, ma
räägin, a palun ärge arvake, et olen hull, mitu
korda päevas pistan valge pulga omale suhu
otsast läidan p6lema ja tossu välja puhun, kuni
tossu enam ei tule ja see maksab mulle raha, a
millegi pärast maha seda jätta ma ka ei taha
kõlab absurdselt, a tegelt meid on miljard, kuigi
asi ise mõttetu on nagu taskupiljard (no mis
teha) TEEME TOBI! kui kokku saame tänaval
passime ja huvitume, kuidas käivad käbarad
a käbarad ei saa ju olla samal ajal
tegevuseta rippes, ikka suitsu teha vaja
pläru peab rebima kindlasti ka peale sööki, et
toidu hea maitse kaugele jääks maha kööki
kui juhe koos otsi välja tuhatoos tobi
läites ja selleta ei saa teha m6nda töödgi n2iteks
pikem suits võrdub pikem suitsupaus, nagu
ammu teab iga ehitustööline aus
hõlju me sisse OOOO toksiline vine
obsessiivne nagu sigaretipakil nimed, gimme
more gimme next gimme gimme seda shiiti, kas
tunned rahabossina, kui kimud wall streeti
põhikooli nurga taga kambad, lastemaailmad
hambus, et kuuluda eliiti, nagu pandad söömas
bambust - väljasuremisohus liiki ennast
kimume koos ja kaifime seda biiti!

Tõmba tossu, tõmba tobi, tõmba jüri, tõmba koni, tõmba
nahhuj, kui sulle mu suitsurõngad ei sobi jah
suitsetamine võib tappa, a Fidel vana
korsten ju ikka veel on matmata (watafaak), suitse-
tamine kahjustab spermat ja vähendab potentsi,
kuid filmides nii tihti täheldan tendentsi, mingi
Brad Pitt lüüakse letti, kes suitsetavat paha-
retti kehastab ja hiljem rämedalt saab keppi
ja arva ära, mida peale seda teha saab?
väike vihje, ärge tõstke aktsiisi! kuna
porri meeldib teha kõigile ja kopsud läffad sama
värvi nagu harakad, kes näppavad serviisi
ka selle loo tegemisel kulus tobi nii
palju, et ma reffis ei laulaks, isegi kui peaksin
viisi ... kõik koos- hääled
köhige puhtaks ja hüüdke TUBERKOLOOS!
ja siis äkki kellegil on mulle jätta, kuna
uued hinnad vahel jätavad hätta, a tegelt
armastan sind ikka, miks muidu sind lutsin, see lugu on
sinule, mu kallis sigarett! MINE PUTSI!!!

No comments:

Post a Comment