Mar 11, 2012

funfunfun

Teisipäeval läksin Saaremaale, olin seal laupäevani. Nii hea lebokas oli...lülitasin telefoni välja ja tegin küüned korda.Sain lõpuks oma UV-lambi ja viilid ja tipid ja särgid-värgid. Mmm...ja mingi tahtsin ju nelja värvilist geeli ja muidugi neil ei olnud ühtegi...normaaaalne. Õnneks mul oli glittereid, tegin punase-lilla-roosa üleminekuga küüned. Käisin neljapäeval Kuressaares shoppamas. Tõsiselt armastan neid pisikesi urkapoode kesklinnas. Jumala häid oste saab soodsa hinnaga. Näiteks ostsin mingisugusest laojääkide poest blondid ja suuuuht pikad juuksepikendused ainult viie euroga. Parim ost üldse.Maximas läksin täitsa hulluks, ostsin shampoone ja balsameid ja juuksevärve, roosa ja blondi. See roosa tegelt nägi pakendil suht lillakas välja aga minu blondidesse juustesse jäi väga armasalt roosa. Mahapestav aga ma arvan, et kui sellest lahti tahan saada, siis peab ikka blondeerima. Praegu sahtlis kaks blondeerijat, ostan neid aegsast, et oleks mitmeks kuuks ees. 

Aga laupäeval sain kohe Rainiga kokku ja värki. Tulime minu juurde jõime veini ja tiksusime. Õhtul läksime Liisi poole. Mulle nii meeldis, hea seltskond oli. Sinna mineks oli päris keeruline, sest Rain breikis koguaeg jää peal. Nägime Brittenit ja Gerdat ka. Aa, no ja päeval Rain tegi mulle paraja üllatuse ka....:D:D:D Käisime solaariumis ka koos, haha. Ma võtsin 10 minutit Seminaric sollis ja kui ma püsti tõusin, pea käis niii ringi ja halb oli olla. Rain üritas Liisi pool kõigile näidata oma solli ranti aga midagi ei olnud märgata. Päris hea õhtu oli ikka, ootan täiega reedet. Muidu pidin MaxVolume'ile piletimüüjaks minema aga see jäi ära see reede :( Mis seal ikka. 

Hakkan nüüd eBays shoppama, tahan igasugust geelküüne kraami kokku ostu, et sõbrannadele küüsi teha. Raha vaja ju kudagi teenida. Tahaks mingi roosasid salke ka teha teistele, mingi 2euroga. :D Keegi pole nagu eriti huvitatud. A, mdea ka :D Mul vähe tuttavaid vast.

Omg ja see laul tuli ju kui ma sollis olin. Ja just paar postitust tagasi panin selle laulu pealkirajaga gifi.

No comments:

Post a Comment