Mar 16, 2012

No tõsiselt.

Mul on raske mõista inimest, kes teistest alailma halvasti räägib ja siis teisel hetkel on nendega suurim sõber. Lihtsalt, mul ei ole vaja mingisugust kahepalgelist sõpra, tõesti ei ole. Vastik....tänane päev on minu jaoks olnud üks suur sasipundar ja täis halbu uudiseid. Autokooliga jamad jnejne....lihtsalt ma ärritun nii kiiresti ja kergelt, et ma lihtsalt ei suuda rahulik ollagi. Konstantselt on viha minu sees ja siis ma olengi nii ärritunud kõigi ja kõige peale.........no mida teha? Olen pead kaotamas.

See nädal ei jõudnud ühtegi esimesse tundi ja reedel ei jõudnud üldse kooli. Neljapäeval ja reedel sain üles tänu Sandrale, kes mulle helistas hommikul. Reedel käisime Põhajaks "shoppamas". Kontrollimas, et kas midagi head ka poeriiulitel ja -lettidel on. Kurb tõdeda aga midagi erilist seal küll ei olnud.

Oeh....ühesõnaga...kõik kasvab üle pea...kohe varsti Rainiga Elisabethi juurde, äkki hakkab kergem.

No comments:

Post a Comment