Mar 1, 2012

Pinge

Kasvab üle peaaaaaaa....lihtsalt mingisugust tahet, jaksu ega jõuda pole mitte millegi jaoks. Ei viitsi õppida, ei viitsi koristada, ei viitsi, ei viitsi, EI VIITSI!!!! Täna lihtsalt tuju läks totaalselt nulli draama tunni alguses. Niigi eile messisin Jaanaga, sest ta ütleb mulle, et ei saa mulle külla tulla ja sa siis ma feissbuukist avastan igasuguseid toredaid asju :)  Lõpuks ma leppisin olukorraga ja täna naersime, tegime nalja, kõik oli tore. Ja siis draama tunni alguses...mõtlesin, et p*rsse kõik...See on nii nõme, kui ma ootan ja pidevalt lastakse üle. It breaks my heart. Ma pole vihane, solvunud...ei lähe patja nutma, vaid lihtsalt nii pettunud ja....heartbroken. Muidugi päeva tipp oli see, kui mind süüdistati selles, miks Elise ja Rait ei julge näiteringi tulla :) No mida kuradit?! Absurd! 

No comments:

Post a Comment