Mar 25, 2012

MaxVolume! Vuhuuu


Reedel oli siis MaxVoljüüm, kus olin Tõnisega piletimüüjad. Ausalt öeldes, päris vinge oli. Aga seda ka suuresti tänu sellele, et Liis, Elisabeth, Pais, Joanna, Jaana jne. tšillisid meiega all kassas. Mingisugune tatt oli trepile kaks korda oksendanud ja saali ka. Mõtlesin, et olen eeskujulik aga jah, lõpuks läks asi nii käest ära. :D Visuaalid olid hea, muusika normaalne....aga rahvas üldplaanis.......brrr....14-aastased, jee! Joome ühe siidri ära ja ropsime friikaid treppidele. Aga kokkuvõttes mulle meeldis, üllatavalt tore oli. Magasin öösel ainult neli tundi, sest ma olin jumala valmis kell kümme hommikul uuesti Kalevi Hallis olema, et koristada. Alles kell 12 läksime Rainiga sinna. Ja nooo....seal oli räigelt koristada vaja ja asju tõsta. Ja kell üksteist õhtul jõudsin siis koju....väsimuuus...ei taha üldse mõelda, et esmaspäev kooli, sest mul sada asja ju jälle vaja teha, mida ma oleks võind teha vaheajal aga jah...tüüpiline mina. 
Isssssssssssssssssand, Rain rääkis elurõvedat asja ühest tüdrukust, täitsa lõpp...ma ikkagi ei saa neist neiudest aru, kes oma kuttide pärast teevad igasugust s*tta...hakkavad tablette sööma ja jumal teab mida tegema. Nagu okei, armastus on suur ja nii edasi aga um....jah....Haa, seoses sellega meenus üks Tallinna tüüp, kes twitterise 24/7 kirjutab, kui masekas ta elu on ja kuidas ta joob ja sööb tablette. Ok, sul on probleeme aga miks sa seda twitterisse kirjutad? Seeking for attention?

3 comments: