Sep 22, 2012

Eile käisin linna peal ja lõpuks ma lihtsalt piinlesin, sest ma tahtsin nii väga koju jõuda. Enne Kära Kantsi istusime kambaga minu pool ja tiksusime. Peale Kära olin end just sättinud voodisse, lebosse, helistab Jaana. Ütleb, et üks tuttav sai peksa ja et vaja haiglasse minna. Midagi hullu tegelikult polnudki. Nooo, hommikul läksin siis kaheteistkümneks tööle. Neli tundi näomaalingute tegemist. Uuuuh....aga eks see lõpuks tasub end ära, sest ma leidsin täiega nummikad beezid täistallaga saapad, mis maksavad 28eurot. 
Täna on kõik kodus ja sleep-mode peal. Ma ise ka. Jaana, mina ja Tõnis olime tööl, kes haige, kellel paha olla ja nii edasi. Esmaspäeval lähen parandan oma esimese kahe siis ära. Ja mis on kõige tobedam, et mul jäi pool punkti kolmest puudu. Totaalsed lohakusvead! :( Rääkisin hetk tagasi oma sugulasega messengeris ja noh, nüüd on siis kogu lugu selge.

Rääkis tõsiselt aga mulle tegi hirmsasti nalja ja tõmbasin peaaegu nektariini tüki kurku.


Hahaha, see on nii hea pilt lihtsalt :D

xxx

No comments:

Post a Comment