Sep 18, 2012

Pole siia kaua sattunud. Pole nagu tahtmist miskit üles kirjutada. Ainult halvad asjad on minuga viimase kuu aja jooksul juhtunud. Üldse imestan, kuidas ma praegu siin veel olen...noh igastahes...peas mõlgub mul päris mitu asja, mille tahan HINGELT ÄRA KIRJUTADA..........esiteks: MUL ON NII KOPP EES teatud inimestest. Kui teed midagi valesti, tunnista seda, mitte ära aja enda süüd tagasi nagu väike titt. Kui mögised kuskil internetiavarustes ja jääd kaotajaks, kustuta jah oma kommentaarid ära. See näitab lihtsalt, kui kõva tegija oled...aga noh, eks igaüks kaitseb ja hoiab end isemeoodi...samas....kui oled argpüks, ära võta sõna.
teiseks - - - ei jõua ära oodata, millalt Eestist minema saab. Jah, olen otsustanud siit uttu tõmmata nii ruttu, kui võimalik. Kuhu, seda ma ei ütle aga siht ja suund on mul olemas. Lihtsalt vajan uut algust kuskil.
Üldiselt : kooliga on kõik enam-vähem korras, olen üritanud kõik asjad ikka ära teha ja ekoolis on kõik veel ilus. Ühtegi kolme ei ole...aga no see saksa töö, mis neljapäeval tuleb...oh god, help me!

Aga eniveis ma peaks täiega inglise keelt ikka harjutama hakkama. So good night my lovlies.

P.S. lõikasin...i mean, i cut my hair today by myself....over a loooong time

Iccc....ma tean et mu inglise keel on kohtutav ja ilmselt eelmises lauses oli juba omajagu vigu....:D

XOXO

No comments:

Post a Comment