Sep 20, 2012


Niiiiiiiii väsinud olen tänasest päevast. Püha jumal küll...ei midagi uut ega vana mu elus. Pidin täna arstile kell 14.00 minema aga kuna ma teda ei salli, siis ema tühistas aja. Loodan, et bioloogi töö läks hästi...tundub küll, et läks aga kunagi ei tea, mis õpetaja arvab. Matemaatika töö...oeh...läks perse. Õpetaja tuli koolis vastu ja ütles, et niiiiiiiiiiiiiiiiii natuke jäi puudu rahuldavast. Kirjutasin kõik kaasa, õppisin, spikerdasin. Ma ei mõista! Muidugi oli veel täna saksa keele töö. 48punktist sain 9punni....teema oli Adjektivdeklanation või midagi sellist...midagi seoses reeglitega ja nii edasi. Töö ajal me Joannaga lihtsalt vaatasime üksteisele otsa ja naersime, sest see oli nii ilmselge, et me ei tee seda tööd rahuldavale. Eks tuleb vaim valmis panna järeltöödeks. Krt, nii ilus vaatepilt oli ekoolis :'( Ma lihtsalt pean pingutama, nii palju, kui võimalik, et ma saaks Eestist uttu tõmmata.
Otsustasin viimasel aastal osa võtta ka õpilasesindusest. Ma mäletan, et eelmine aasta, kui koosolekud aatriumis olid, siis oli seal äkki...mingi 20 õpilast. Nüüd on meid EÕs 34 liiget. Üritan viimasel aastal aktiivne olla.
Praegu olen ma küll nii unine, et lähen tukun veits...tegelikult, ma lähen niidan muru ja siis magan. Homme on õnneks ainult neli tundi ja nädalavahetus võib alata!

xoxo, muskad.

No comments:

Post a Comment