Sep 30, 2012

Vastik päev on pühapäev

Ometigi pole enam seda hädist pohmelli ega miskit juba nädalaid. Aga ikkagi on pühapäev sellise vastiku maiguga. Lihtsalt see, et homme peab kooli minema, homseks peab õppima, homme peab vara ärkama...annoying. Kool võiks alata alles kell üheksa või kümme. Kell seitse tõusta on lihtsalt way too early. Mis ma täna siis tegin? Ärkasin mega hilja - kell kaksteist. Tassisin puid veidi...tülitsesime õega...mm...aias lõikasin närtsinud lilli maha - kõik. Homme on ühiskonnas silmaringi peale tunnikontroll. Muidugi ma unustasin selle ära ja ei jälginud eelmise nädala uudised. Oh why :( Ja ka inglise keeles on U3 peale test. Peale seda, kui 10.kl uus inglise keele õpetaja tuli, on inglise keel koguaeg kolm. Õudne, vanasti oli tavaliselt 4, kui olin laisk, siis 3 ja kui vedas ning pingutasin, tuli ka 5 vahel ära.
Nägin jälle mingisugust debiilset unenägu....eelmine esmaspäev puudusin koolist...unes nägin, et oli uus esmaspäev ja puudusin taas. Ja ma olin unustanud klassijuhatajale teada anda. Meil on ju selline süsteem, et sama päeva hommikul peab ütlema, kui puudud. Hästi ebameeldiv tunne tekkis sisse.
Joannal on reedel sünnipäev, heavy-metal, rock'n'roll!!! Ei jõua ära oodata, millal ta sünnipäeva pidu tuleb, siis on lõpuks midagi tähistada! Saab uhkelt riidesse panna ja kõik jutud! Nii ootan!

XX

No comments:

Post a Comment