Sep 26, 2012

Kui korra puudud...

...siis puuduma jäädki. No täitsa lõpp, ei suuda, ei taha koolis käia. Koguaeg on selline uimane ja ähmane olek. Praegu ka uni...samas kui magama läheks, ei saaks öösel jälle und. 
Eile oli "1=2" üritus teatris, kus esilinastus Arni ja Anetti film. Joannaga ostsime mõlemad enne teatrisse minekut Netule roosi kaaa. Väga tore üritus oli, hästi palju tuttavaid oli kohal. Kultuurse inimese tunne tekkis. Sain ülepika aja ka oma lemmikkingasid ka kanda. No vot. Ja õhtul ei saanud und. Osalt kindlast seetõttu, et olin tassi kohvi joonud. Teisalt aga mul jooksis peas nii palju erinevaid ideid ja mõtteid, et ma ei suutnud enne magama jääda, kui midagi kirjutatud sain. Tunnike tagasi kirjutasin loo ka arvutisse sisse. Ma ise olen päris elevil, sest kui aus olla, pole ma mitte midagi viimasel ajal teinud. Kunstikoolis ma sellest aastast enam ei käi. Ja kodus mul pole ei korralikke akrüüle ega normaalselt paberit, millele joonistada. Noh, igastahes ma loodan, et vahepeal saab miskit siis loodud ka.
Ah, koolis oli täna pildistamine ka. Igastahes kukkus see pilt parem välja, kui 9.kl oma. Brrrr....

Tõnis:

 Kui õpetaja annab kodutööd:

 Mina, kui teatud inimesed helistavad mulle:

 Reedel linnas:

 Mina roolis:

Tõnisega arutasime veidi maailmaasjade üle :D


xoxo

No comments:

Post a Comment