Oct 31, 2012

?

Palju küsimusi on õhus..igasugustest valdkondadest. Tulevik, töö/kool, suhted, raha............kuhu, millal, miks, kuidas??? Miks ei kontrolli end? Miks pean pärast lappima oma vigu ja lollusi? Miks teen nii? Millal tuleb rahu, armastus ja õndsus? Kindlustunne ja headus? Enesekontroll ja iseseisvus? Mis suunas ja kuhu poole edasi? Teen ma õigeid valikuid? Äkki hakkan hiljem kahetsema? Miks ma olen selline, nagu olen? Kas maailmalõpp tuleb? 

Ma ei taha enam kuskil keeristes olla,  ütlen seda endale ja ikka mingi aeg - ma suudan, MA SUUDAN! Jäta, Maria Emma, jäta rahule. Tiksu omas rütmis ja ole erapooletu. Ära ole pealiskaudne ja kahepalgeline. Ole tolerantne, abivalmis ja heasüdamlik. Ära salatse ja ära õelutse. Ole kuss. Ära vaidle. Kontroll! Aga ju elu oleks siis liiga igav.

Täna juhtus midagi head - leppisin ühe persooniga ära. Keda ma juba natuke olin igatsenud. Aga ega hea halvata ju ei jää, seda me teame. Arvasin, et kõik jookseb hästi meil ja siis what? What, what?! Ei tea. Minust saavadki tegelikult aru ainult need, kes suudavad mind kannatada mu halvimatel päevadel. Kellel kannatus katkeb...siis on see nii määratud. Kõik ei peagi kõigiga läbi saama....mis ei pea? Ei saa ja ei hakka saamagi! Nii on.

Ma olen praegu nii väsinud, sest passisin Silveri juures liiga kaua ja nüüd on uni. Aga ma ei taha magama minna, sest tean, et homme on üks ülipikk ja nõme päev.

xxx

No comments:

Post a Comment