Oct 13, 2012

Never don't you worry, never don't you worry

So many emotions right now!!! Kõik on hea, ilus, lilleline, vikerkaari täis jnejne. Reede koolis ja kodus oli totaaaaaaaaaaaaaaaalne crap, läksin sünnipäevale halvas meeleolus aga kõik head sõbrad olid koos, siis ma muutusin rõõmsamaks! Jõin paar sommersby´d ja kell pool 12 sain autoga teatri ette. Nägin seal tuttavaid kaaaaa ja alguses ei läinud pidu kuidagi käima. Kui pidu oli juba täies hoos, siis mingi mees ja naine hakkasid omavahel täiega tõuklema ja see mees reaaaalselt lükkas seda naist täie jõuga. Ma õnneks suutsin nende eest ära põigelda. No, kõik oli tore....aga mingi hetk kõik hakkasid ära minema. Mina istusin Taneli ja Reinoga seal kella neljani :D Aa, Keio, Taavi ja Marianne olid ka seal. Nuuu, läksime Joanna juurde korraks, võtsin oma kingad ja siis Reino saatis mu koju (???) :D Ma ärkasin nüüd mingi poolteist tundi üleval olnud ja ma ei saagi aru, kas mul on pohmakas või ei ole. Selline tunne on nagu pea on vatti täis. See ei ole mingi halb tunne, vaid selline uimane, lebochillax. Eilsest vist mõjub veel....täna teeme jälle!

UP: Vanaisa just helistas. Ütles, et paneb mony arvele, sest õpin hästi. SWAGGGGGGGGGGGG LOL ROFL :P:P









Hmm, otsisin hommikul dressipükse. Millegi pärast olin ma need puukorvi visand. Hahaha, väga veider. Millal ma seda üldse tegin?



No comments:

Post a Comment