Oct 6, 2012

Tõsilugu!






Ärkasin pool seitse, sõitsin autoga kooli ja jäin ikka hiljaks. Korjasin hommikul Joannale veel lilli ka aiast. Oh, well....no jalutasin enamus ajast mööda koolimaja ringi, tšekkisin, mis teised oma klassides teevad. Mingi lapsevanem isegi helistas ja mina pidin oma sekretäri kohustusi täitma :) Jaana ja Joanna olid Toivo Reinosoo (füüsika), Sandra oli algklassi õpetaja, Karli ja Ingrid olid Elle Kohal (ajalugu)...siiis Tõnis oli Jaanus Lekk (meedia) ja Riti oli Heidi Reisi (kunst). Rohkem ma ei tea, kes keegi oli. Päeva lõpus tehti õpetajatel mänge, mis oli päris lahe. Siis kõik õpetajad esinesid meile lauluga, mis oli täiega tore! Kell 12 oli nö ühissöömine :D Aatriumisse oli laule paaaalju toitu toodud. Ülekõige fännasin Riti kooki! Peale kooli läksime Bamboosse Britteni, Sannu ja Tõnisega. Sealt viisin Britu ja Sannu koju. Tõnisega läksime Vaalakasse, käisin raamtupoes, ostsin õele kaks raamatut ja endale ühe, kuni Tõnis oli Fotolaboris. Peale seda viisin Tõnise koju. Mingi aeg kodus tundsid, et I HAVE TO SLEEP. Magasin tunnikese ja oeh, kui hea see oli. Ärkasin enda arust selle peale, et Tõnis saatis mulle sõnumi "Sexy magad w?" aga tegelikult oli see mu äratuskell :D Nuuuu, siis ma hakkasin sättima, tuligi Tõnis, natukese aja pärast ka Anett. Vahepeal tegin panga ülekande crazy-factoryle, kus tellisin endale, Sannule, Joannale, Anettile ja Ingridile neete ja needipallikesi






   Netu hämmastav fotograafia.

Hiljem mina Sandra, Joanna, Jaana ja Kerli sõime Jaana tehtud kooki Joanna juures. Veits kuiv oli :D Aga pool 12 liikusime Mjausse. Pointlessssssssssssss place. Sain veel mingi puudega ossilt küünarnuki pihta, kui ta hakkas tõmblema mingi teise mauniga. Tõmbasin sealt üsna ruttu uttu. Peale ühte olin Kära Kantsis. Vot seal olid sõbrad ja tuttavad! Tantsisin Joanna, Kerli, Jaana ja Britteniga. Ma olin terve õhtu kaine ja mul oli lõbus. Vot, sellist asja pole varem juhtunud. Kolme aeg Jaana, Joanna ja Kerli läksid koju. Mina, Britten ja Tanel lihtsalt tiirutasime linna peal. Nägime Anetti ja Silverit, Tõnist, Kevinit ja Reinot ringi jalutamas tänavatel. :D No lõpuks jõudis igaüks oma koju ja mina ise olin kodus pool neli öösel. Kui voodisse viskasin hakkas jube paha...oksele ajas. Ometigi ma polnud midagi joonud! Ja ma lihtsalt ei suutnud kannatada, niiet jah pidin ropsima. Magu oli täiesti tühi, ma polnud mitte midagi joonud ka isegi. 



Täna on täitsa ilus päevake, võib-olla lähen hiljem välja kellegagi, kui viitsin. Võib-olla loen lihtsalt terve päev ja passin netis. We will see....dõmdõmdõm.

XOXO

No comments:

Post a Comment