Oct 2, 2012

Tavaline teisipäev

Esiteks, magasin täna sisse. Teiseks, ma ei teadnud, et seoses uue tunniplaaniga pole esimest tundi. Kooli jõudes küsis Triin (kes tuleb hommikul bussiga kooli), et miks ma nii vara kooli tulin. Ma olin nagu üks suur küsimärk. Ja siis ma sain teada....kuna ma hommikul sisse magasin, siis nägin välja nagu bomš! Ma ei saa aru, mis toimub mu juustega!!! Pesen õhtul, lähen hommikul kooli ja põmm! poole päeva pealt oleks nagu õli pähe määritud. Nii häbi, inimesed arvavad, et ma ei pese juukseid :(
Nuu, reedel on Joanna sünnipäev (ja õpetajate päev), me ei teegi miskit, sest Joanna on perega ja ma ise lähen Saaremaale, jee!!! Ma ei käinud terve suvi kordagi seal, millest on kahju. Sügisvaheajal kavatsen ka sinna minna nädalaks, aga siis ilma õe, venna, isata. Tulen tagasi sealt pühapäeval. Vahepeal on aega, siis panen endale geelküüned uuesti ja Kuressaare Maximas müüakse superilusat roosat juuksevärvi. Peaks juukseid blondeerima ka, juured on päris välja kasvanud juba. Järgmiseks reedeks ikka korralikuks!
Homme on kõige hullem päev (peale esmaspäeva, aga see on õnneks möödas) - kaheksa tundi. Neljapäev on lebokas, mul on kuus tundi ja reedeti on tavaliselt neli tundi. 

Ummistame oma seltskonnaga klassigruppi :D Hull nali oli täna peale tunde all garderoobis. Jaana hirmsasti seletas midagi telefoni otsas, et tema võttis stepslist välja, tema ei jätnud tööle. Ühesõnaga jutt käis mingisugusest kodumasinast ja siis midagi ta kassist. Tõnis hõikas see peale, et Jaana käis jäi rösterisse ja on nüüd röstkass. Sandra irnus nii, et pisarad lendasid. See oli hea nali. Tuleb meelde jätta.




Jaa nii edasi :D Ühesõnaga homme on minu ja Jaana kingade matused. Mina viskan nad lihtsalt prügikasti aga Jaana tahab need parklas ära põletada. Meie klassigrupp pole pikka aega nii aktiivne olnud, kui täna õhtul. Täitsa lõbus on. Aga peaks pesema minema :D

Ah, mingi kiilaka tabasin kooli pealt :D


XOXO

No comments:

Post a Comment