Oct 3, 2012

Nädala selgroog murtud

Aghhhhhhhh, nädala hullem pool on üle elatud. Homme kuus tundi, kaks esimest on füüsikat, niiet leboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Ainult homme bioloogias töö ja kas ma olen alustanud selle õppimiseks? Ha-ha-ha...ei :( Aga jah, ma tahan juba niiiiiiiiiii väga reedet. Saab ilus päev olema - õpetajate päev, Joanna saab 18, sõidan Saaremaale. Praegu olen täiega väsinud...võib-olla magan veits. 
Issand, me hakkasime ju köögis nüüd põrandat lihvima, terve alumine korrus ja isegi ülemine korrus on tolmu täis. Kuigi uksed on kinni, kiled on ees. 
Täna koolis oli päris okei. Ma veidi igatsen aega, mil me kõik 8.kl käisime ja lihtsalt konkreetselt märatsesime, lõhkusime, lõugasime. Aga jah, nüüd 12.klass, peab korralik olema. :) MITTE.














This was a very special place for me :D



XX

No comments:

Post a Comment