Nov 3, 2013

Eile käisin ma Hamburgis. Me Marieliga ei tahagi enam Reeperbahnile ronida, see on nii mõttetu. Samad klubid, samad inimesed, sama nüme muusika, mis alati. Seekord läksime mingisse x-kohta, kus oli dub/dnb ruum ja electro ruum. Enne seda me muidugi soojendasime ka ja natuke liiga kõvasti, sest nagu eelmine kordki, siis Mariel jõi üle ENNE pidu :D See on nüüd kolmas kord, kui ma ta juukseid hoidsin. Ühesõnaga alguses meid peole sisse ei lastudki, sest ta oli liiga täis. Läksime siis kuskile mänguplatsile, kus ta üritas kaineneda ja ma turnisin niisama. Haa, ja enne kõike, kui me alles seda peo kohta otsisime, siis jalutasime tänaval, tegime pilte ja nii, ma täiega hüppasin ja kargasin ringi. Mul oli kilekott käes, kus oli viin ja Nestea, vehkisin siis sellega räigelt samal ajal kui hüplesin ja virutasin täiega ühele ratturile, kes seljatagant tuli :D Ja ta ei öelnud mitte midagi, sõitis lihtsalt edasi! Nii lamp...Aga peost - dubstepi toas tantisvad inimesed nägid lihtsalt MEGAkahtlased välja, nagu vaimuhaiged epilepsia hoos :D Aga electro ruumis lasti täiega head muusikat. Ma väsisin suht ruttu ära...Või noh, ma sõitsin Hamburgi 6 rongiga ja enne seda me Marieliga passisime nsm linna peal...kella 4 aeg tundsin, et ei jaksa enam. Jalad valutasid :D Lebotasime mingitel räpastel diivanitel, ma lasin silma looja samal ajal kui Mariel pulas mingi tüdrukuga. Väga vahva õhtu oli! Nii hea oli siit majast välja saada...lihtsalt see pere kellega ma elan...ebamugav, mitte minigsugust privaatsust ega vabadust...Ausalt, kui sa arvad, et elu enda perega on sitt, siis usu mind...see ei ole. Mina olen väga tugeva õppetunni igastahes kätte saanud ja ma loodan, et varsti saab kõik korda. Sest ma ausalt ei jaksa.

//

Yesterday I went to Hamburg. We don't even want to go to Reeperbahn with Mariel anymore, cus there's always the same clubs, people and music. This time we went to this x-place, there was a dub/dnb room and electro room. Before the party we of course had "few" drinks and Mariel drank a bit too much :D Before finding the part place, I was jumping around the street and one bike rider came from behind and I totally hit him with my plastic bag :D H e even didn't say anything, just kept riding. About the party - dancing people in dubstep room looked like mentally ill who were having a epilepsy seizure :D But electro room was awesomeee. I got tired around 4am, we were chilling on some dirty old couches, I was  basically sleeping and Mariel was chatting with one girl. The evening/night was awesome! It was sooo good to get out of this house....the family I live with...uncomfortable, no privacy nor freedom. I've definately learned my lesson and I hope that soon everythings going to be okay.








See pilt on lihtsalt liiga lamp :''D




xoxo

No comments:

Post a Comment