Nov 10, 2013

Kõik minu hostperest

Eelmine kord ma kirjutasin, sellest kuidas hostema siin suhtub Halloweeni....eile olid siis neild mingid külalised ja ma sõin nendega õhtust koos. Seekord oli isegi täitsa okei, me istusime kõik koos suure laua taga, laud oli ilusti kaetud, süüa jätkus. Mitte nagu muidu, laual paar ära kuivanud võileiba. Igastahes, rääkisid siis oma jutte saksa keeles ja nii palju ma aru sain, et nad artulesid erinevate multika- ja filmitegelaste üle. Ja hostema hädaldas, et siis peab kostüümi ju laenutama, et kust seda ikka saada, et noh, Hamburgist aga siis peab sinna minema ja pärast tagasi viima jne. halamine. Siis mingi aeg ta ütles mulle inglise keeles, et neid on kutsutd pulma aastapäeva tähistamisele, kus siis kõik peavad olema riietunud tuntud multika- või filmitegelaseks. Too hostmom ütleski kohe selge sõnaga ja krimpsus näoga "I don't like it!". Ma tegin mõistva näo ette aga tegelikult peas keerles küsimus, mida v*ttu sul viga on...See pere on absoluutselt vastane igasugusele toredusele ja meisterdamisele...Ja see häda, et kostüümi peab laenutama - tehke ise! Aga üldiselt olen ma aru saanud, et see pere on vaimuvaesete kokkutulek, pole neid näinud meisterdamas kordagi. Hostema ostab igasugust ninni-nänni poest kokku, neil reaalselt kapid, sahtlid ja riiulid on täis ASJU, mis on pakendites ja koguvad tolmu. Igakord, kui see hostema linnas käib, tuleb ta tagasi kottidega ja ostab lihtsalt lademetes asju. Ma räägin, et too väiksem laps siin, 3-aastane, tal on rohkem riideid, kui mõnel täiskasvanul. Pesuruumis oli kord terve korvi täis teksasid...milleks!?

Siis see hostisa ütleb siin mulle, et ma ei kasutaks oma külmkappi all toas, kuna elektrit on vaja kokkuhoida. Ometigi üleval (eriti nende isiklikus vannitoas ja vanema lapse toas) tihti kuskil toas tuli põleb, kuigi keegi pole tunde seal toas toimetanud. Sellel vanemal lapsel on eriti loll komme panna PÄEVAL oma toas tuli põlema ja siis ise uttu oma toast tõmmata. Äkki peaks see hostisa kõige pealt oma lastele õpetama tulesid tubades kustu panema? Ja oma naisele ütlema äkki, et ei nende väikesed lapsed ei vaja 15 erinevat teksapaari?

Neljapäeval pesuruumis kuulsin mingit imelikku mootori häält. Kutsusin siis pereema alla, et kle, mis värk on. Ühesõnaga oli see siis pump ja ta ütles mulle, et ma ei kasutaks siis üldse vett oma köögis ega vannitoas, et käiksin korrus üleval vannitoas. Hostisa oli sellel ajal just ära tööasjus ja nüüd ma siis ikka veel pean üleval vannituba kasutama ja keegi pole mulle nagu midagi öelnud ka, et kas see on katki või jauras see niisama. Tüüpiline. Sellel hostisal on mingi probleem mulle asju edasi öelda. Ükskord ostsin siis endale uue kõnekaardi...okei, tegin kõik nii nagu vaja aga ei toiminud. Siis pereisa tegi sellega midagi ja läks lihtsalt õue...ja ma nägin, et tagahoovis midagi ta rääkis hostemaga. Viimane siis just kärutas käruga maja eesolevasse hoovi ja ma tegin eesukse lahti ja küsisin, et mis on siis sellega. Ta ütles, et kõik on korras. Ja ma olin nagu "aa". Aitäh, et mulle ka midagi öeldi. See hostisa on üldse nii kahtlane veidrik, koguaeg mossis ja tal on kohe selline vastik hoiak. Kui ta nädal aega ära oli tööasjus, palju rahulikum oli olla. 

Ja see hostema...okei, temaga on nagu veits tšill vahel aga üldiselt on ta nagu hädapätakas kuubis. Ma saan aru, et kui sa oled abielus jne, siis sa ikka küsid oma mehelt, et mida teha ja mida otsutada ja kuidas käituda. Aga on teatud asjad, mida saab ise ära otsustatud ja sa tead, et su elukaaslane on ok sellega. Aga see pereema, ta ei suuda mitte ühtegi liigutust ilma oma mehega konsulteerimata teha. Kui ma vahel küsin tema käest midagi, ta kunagi ei tea mitte midagi. Alati ütleb, et küsiksin hostisalt. Ja ma ausalt, parem ei hakka sellest üldse pikemalt rääkima, kuidas nad oma lapsi kasvatavad. Apppiii...!!!

Nagu Sandragi küsis, et mis elurõõmutu pere see selline on...mulle tundub, et see pere käibki üldse üritustel ja pidudel ainult laste pärast. Ometigi olen neil nüüd mina aga nad ei käi kordagi sõprade juures veinitamas või väljas söömas...vaid pigem lähevad koos oma lastega kuskile. No muidugi, lastega peab tegelema aga kui nad lähevad iga õhtu kell 8 magama ja mina olen nädalavahetusel ka siin, miks nad ei võta aega endale? Mõttetu, igav ja üksluine perekond.

See pere on endale leidnud uue tüdruku juba USA-st ka ja ma sain ta nime teada. Enne, kui ma siit ära lähen kirjutan ma talle igastahes ja ütlen, et see pere on kõige igavam ja ebakreatiivsem pere, keda ma kunagi kohanud olen.

Selline negatiivne postitus. Aga sain hingepealt kõik ära kurta, kui väga see pere sakib. Teate ju küll, et igal lool on kaks külge ja kindlasti on sellel erel ka häid omadusi...aga, ausalt öeldes...ei. Ei ole.

No comments:

Post a Comment