Nov 22, 2013

Õe tungival soovimisel, siis kirjutan postituse....nii, et mis siis toimub...

...eelmine nädalavahetus oli tegelikult jumala normaalne, need perevanemd tõmbasid jehhat ja ma olin lastega. Süda oli PALJU rahulikum, nii hea, et neid majas polnud...lastega sai kõik hästi toimetatud...

Aga täna...kurat, mul sai närv mustaks ja tõstsin häält 2-3 tooni valjemaks ja õiendasin selle vanema lapsega. Pidime siis tema ja väiksemaga sööma hakkama...eilsest oli alles jäänud selline kartuliplönn ja ta ei suutnud leppida faktiga, et ta peab seda oma vennaga jagama. Ja ma suht karjusin ta peale et ta ei saa alati mida ta tahab ja et ta  vingumine ajab mind närvi (sest reaalselt, ta AINULT vingub IGA asja peale ja üldiselt need vanemad kunagi ei käsi tal lõpetada ka). Ütlesin veel, et me teeme kompromissi, et pool sulle ja pool teisele, tüüp solvus ja ütles, et ei taha süüa. Pärast küsisin veel kaks korda kas tahad siis süüa või ei. Minugi poolest mingu p***se ka siis :D Koju tulles oli ka probleem...jõudsime kõik siis majja ja muidugi ega need lapsed ju enda järgi ust kinni ei pane...no siis ma ütlesin sellele vanemale lapsele, et pane uks kinni. "AGGGGAAA MAX TULI VIIMASENA TUPPA". Mina : "vahet pole, pane uks kinni". Siis juba ekstra vigiseva häälega : "AGA TEMA TULI VIIMASENA !!!!" ja ma nähvasin, sina oled vanem pane see uks kinni juba. 

Siin majas on lihtsalt NII igav, see pere ei tee reaalselt kunagi mitte midagi lõbusat. Nagu ma kirjutasin eelnevates postitustes, siis see pereema on põhimõtteliselt vastu kõigele, mis hõlmab kostümeerimist/dekoreerimist. Väga põnev ühesõnaga -_- Ja külalised, kes neil siin käivad on ka alati mingi lastekambaga...oeh...

Eelmine nädalavahetus käisin ma siiski väljas. Laupäeval, kui lapsed olid vanaema juures...sain kokku tüdrukutega, kellega ma täitsa alguses suhtlesin ja nüüd ma polnud neid 3kuud näinud...täna saame ka kokku ja Marieliga ka :3 Hihi...

Koristasin oma toa ka igaksjuhuks ära, sest raudselt tehakse kontrolltuur siin, kui ma ära olen :)

Paneks pilte ka, mis ma ostnud/teinud olen aga enamus asjad on jõulukingitused, nii et ei saaaaaaaa :D

xoxo

No comments:

Post a Comment