Nov 13, 2013

Ghost house!

Eile oli ülepika aja üks normaalne päev. Ma võtsin väikse lapse voodist välja paaalju hiljem kui tavaliselt, sõime ja läksime viimasele korrusele mängima. Ma tegin seal korrusel olevas WCs ennast natuke inimese moodi rohkem, samal ajal kui väike mängis oma autoga...järsku ütleb : "Kummitus!"...vaatasin siis toas ringi, muidugi, ei midagi...aga kõhe hakkas...ja ma küsisin, et kus? Näitas siis mulle näpuga. Okei, mõtlesin, et ahh, lollus ja mukkisin end vannitoas edasi. Natukese aja pärast siis istusime seal ühel madratsil, kus mängisime koos autodega...küsisin siis, et no, kas oli mees või naine, kui vana ja kas oli kuri. Hiljem, enne voodise panekut küsisin temalt ka paar asja. Põhimõtteliselt, mis ma siis teada sain : Tegu on vana naise kummitusega, kes on ratastoolis. Ta nimi on Janette ja seekord seal üleval toas oli ta kuri. Ükskord varem on nad koos selle lapse enda toas mänginud ja siis oli ta armastav. :D Okei...

Tänane päev on suht jama olnud...ma tunnen, et olen juba homses omadega...tahan lihtsalt, et päevad ruttu läbi saaksid!!


No comments:

Post a Comment