Nov 10, 2013


Huuuh, täna oli vahelduseks täitsa tore. Avasin oma luugid siis kell 10...ei suutnud uuesti magama jääda, sest õues oli nii valge. Kohe peale seda suht läks pere kodust minema, sõnagi mulle ütlemata...nad ilmselt arvasid, et ma magan aga nad ei jäta kunagi väikest kirjakest ka, et kuhu nad lähevad...no okei...siis Hayley kirjutas mulle 11 aeg, et kas viitsid täna tšillida. Kell kaks sõitsin siis kõrval linna rongiga. Jalutasime, sõime kohvikus...sattusime mingisugusele üritusele ühe kirku juures, kus müüdi veits süüa ja juua, kirkus sees lõõritas koor. Kui me sinna istuma läksime, siis lauldi ainult üks laul veel ja saigi läbi. Üsna huvitav oli kusjuures. Noo, ja siia tagasi jõudsin siis peale viite veidi. Pereema küsis, et kas ma olin ainult Ahrensburgis või kuskil mujal. Valetasin, et olin siin linnas, et nad jumal eest ei teaks, et mul on paar kopikat iseendale...las arvavadki nüüd, et ma olen puruvaene!! Nüüd ma olengi arvutis ringi uurinud, skypesin õega ka ja kuigi kell on kaheksa, keeran ma magama :) 

Uuuh, vaatasin veebika pilte ja ma tegingi kõige esimesed pildid siin oma uue läpakaga, kui kõik oli veel ilus ja lilleline ja ma olin nii õnnelik, et siia sain. Nii mõnus tuline suvi oli siin, kahju, et ma rohkem ei päevitanud.









 Ja nüüd võrdluseks pildid, kus ma olen ennast mega käest lasknud, mu juuksed on horrible 112, ma ei meigi ennast...


No ok, täna käisin väljas, tegin ennast inimeseks.


Ja siis mul on terve hunnik poolikuid töid...





No comments:

Post a Comment