Oct 6, 2014

Teeme telefonile korpuseid!

Lihtne viis, kuidas endale ise meisterdada erinevaid korpuseid, mida võid kasvõi igapäev vahetada.

Esiteks, sul on vaja kindlasti läbipaistvat(!) korpust. Mina tellisin enda oma Aliexpressist kahe euroga.

Prindi välja mõned pildid, mis sulle meeldivad. Minul näiteks polnud hetkel võimalus printerit kasutada, seetõttu otsisin ajakirjadest ja oma paberimajanduse seast mõned huvitavad pildid.


Pane telefoni läbipaistev korpus pildile, et jääks mingisugune arusaam, mis osa kuskile jääb.


Tõmba markeri/pastaka/pliiatsiga jooned ümber korpuse, et teaksid, kuidas välja lõigata.


Peale lõikamist peaksid pildikesed nägema välja sellised.


Lõpptulemused:




Idee andis mulle üldse üks sõbranna, kui ma olin kahevahel, millist korpust Aliexpressist tellida. Siis ütleski ta, et nii oleks ju nutikas teha. Peagi soovis mu õde, et ma telliksin talle ka läbipaistva korpuse Aliexpressist ning nüüd kasutab tema samasugust nippi :)

 xoxo




No comments:

Post a Comment