Oct 8, 2014

Meie esimene reis - Riia

Pea kuu aega tagasi käisime bussiga nädalavahetuseks Riias. Kõik oli fun ja tore, aga ausalt öeldes erineb Riia ikka väga vähe Eestist. :D Midagi supererilist seal vaadata ei olnud.

Üldiselt see trip oli selline üsnagi suvaline käik. Läksime ja tulime tagasi bussiga (üks ots sõitu ketis 4h) ja ööbisime hostelis, mis oli päris kena aga kuuendal korrusel ja LIFTITA majas!!! Ühisdušširuumidega oli selline lugu seal hostelis, et esiteks ühes neist ei tulnud vett wcpotist ja kui keegi oli kuuma dušši liiga kaua võtnud, siis teised pidid külma veega leppima :) Peale pikka sõitu tahtsingi käbe dušši all käia enne linna minekut ja noh, keegi oligi vee ära kasutanud.

Esimesel õhutul me käisime kesklinnas "shoppamas". Poed on põhimõtteliset samad, mis Eestiski, niiet midagi väga osta ei olnud. Hinnad olid ka samad, kuigi salamisi lootsin, et äkki on veidi odavam, kui siin. Kokku terve reisi vältel ostsin mustad retuusid ja seeliku, kaks pluusi Humanast ja kärtsroosad kodulühkarid.

Yves Rocher'i poeakna juures poseerimas, täpselt hosteli kõrval :P

Kuskil kesklinnas

Muziga pargis, mis meie hosteli lähedal oli.
(Pargid, kusjuures Riia linnas olid kõik imeilusad. Niidetud muruga, pinkidega, suuremates olid purskaevud)

Seljataha jääb vanalinn

Hosteli trepikas

Teisel päeval me kõmpisime kuus tundi mööda Riiat ringi. Kaart oli koguaeg näpus. Ühel hetkel olime vanalinnast välja jalutanud, kuskile suure tänava äärde, kus kõrval jooksis Daugava jõgi. Avastasin sealt lähedalt Tivoli ja tahtsin niiiii väga vaatama minna, mis seal on. Tanel nagu näha, ei olnud ilmselgelt vaimustuses :D Aga see-eest ostsin talle kannatlikkuse eest suhkruvati, mida ta soovis. Tol päeval oli meil plaanis minna loomaaeda, aga kuna see asus linnast natuke väljas ja me oleksime pidanud trammi kasutama, siis me nagu natuke pelgasime...Ja me olime juba peaaegu terve päeva ringi jalutanud ning lisaks pandi loomaaed kinni juba kell seitse. Seega me leks pidanud suht joostest selle läbi käima, kui me oleks kõike tahtnud näha. Järgmine kord ehk :)

Esimesene päeva õhtu : selfie time Vabadussamba juures

Kirik, mille juures me lollitasime ja tegime veepudeli loopimis pilte :D Kõrval oli jällegi park, mis oli hästi ilus ja väikeste purskkaevudega.

Kuigi me midagi supererilist ei kogenud, siis oli see ikkagi armas ja vahva oma kallimaga aega veeta uues kohas. Sai naerda ja palju erinevates toidukohtades käia. Põhiliselt kuluski meil raha toidule, sest shoppata ei olnud seal väga mõtet. Jään ootama meie uut reisi! Järgmisel korral sooviks kindlasti minna lennukiga ja ööbida hotellis, või vähemalt kohas, kus oleks lift, rohkem privaatsust ja ainult meile kasutamiseks mõeldud vannituba. :D