Oct 8, 2014

Rohaia Kohvik - uus lemmik!

Kui ma alles hiljuti kirjutasin Rakvere Bamboo kohutavast teenindusest ja viimasest rõvedast toidu kogemusest, siis nüüd kirjutan positiivsemalt ühest (vist minu praegune lemmik) armasast toidukohast - Rohuaia Kohvikust. Vastupidiselt Bamboole, mida enam ma seal käin, seda rohkem see mulle on hakanud meeldima. 

Esimest korda sattusin sinna, kui üks sõber kutsus välja ja pani ette, et läheksime sinna. Tookord ma polnud teadlikgi, et selline kohvik eksisteerib. Juba siis jäi silma ilus interjöör aga kuna me võtsime ainult teed ja koogikesi, siis ei osanud toidu suhtes erilist hoiakut võtta. Nüüd alles hiljuti käisin seal ükspäev oma kallimaga. Tema tellis majaburgeri (friikad + kohapeal valmistatud pihv, mitte minigi poe lihaplönn) 4,60€ eest, mina mereannipasta, mille eest käisin välja 3,50€. Mina olin oma pastaga ülirahul! Normaalne hind ja väga maitsev. Sain musuka burgerit ka maitsta ja sinna oli ikka ohtralt värki pandud, sibulat, kurki, peekonit, mõnusalt juustune...igastahes jäime rahule. Koogikesi ja torte müüakse ka seal ja hinnad on väga mõistlikud. 

Eile läksin peale Rakvere galerii sügisnäituse avamist koos oma famiiliaga sinna. Seekord tellisin minna majaburksi, õde pasta, ema ja kasuisa tellisid erinevad praed, suured portsud, ohtra salatiga. Seekord oli hästi meeldiv teenindaja, jättis kõik pähe meelde JA ei unustanud hiljem midagi ära :) 

Ühesõnaga super koht - kena sisekujundus, meeldiv teenindus, taskukohased ja maitsvad toidud.

(pilt on võetud Googlest)

xoxo,
musticas

1 comment: