Oct 9, 2014

Kas see päriselt toimib?! vol.1

Otsustasin alustada uue seeriaga, kus üritan selgust saada, kas Hiina imetooted ka tegelikult toimivad. 

Esimeses postituses räägin ma teile hambavalgenduspliiatsist. Ma arvan, et mitmedki naised on unistanud hammastevalgendamisest. Ilmselt paljud on kuulnud sellest, see on üks lihtsamaid, mugavamaid ja soodsamaid viise hammastevalgendamiseks. See kõlas nii hästi, et ma otsustasin endalegi ühe Aliexpressist tellida.  Aga kas see ka päriselt toimib?



Kõigepealt - pakendil oli väga minimaalselt kirjas kuidas kasutada. Seal oli kirjas, et ülemist otsa tuleb keerata ja siis hakkab geeli tulema. Ma muudkui keerasin ja keerasin ja midagi ei juhtunud. Kui ma lõpuks mitukümmend ringi olin teinud, siis märkasin, et harjakeste vahelt hakkas geeli tulema.


Kuidas kasutada: 

Esiteks, tuleb hambad ilast täiesti puhtaks teha, siis kanna oma eesmistele hammastele geeli. Oota ning veidi aja pärast pese hambaharjaga hambad üle. Soovitatavalt võiks võtta selleks protseduuriks teise hambaharja, mitte kasutada oma igapäevast. Nagu mina olen aru saanud, siis mida kauem sa seda hammastel hoiad, seda tugevam mõju.

Esimese korraga muidugi pole vahet märgata. Kuid ma võin öelda, olles kasutanud seda pea terve suvi, kui sa oled järjekindel, peseda hambaid hommikul JA õhtul, ning kasutad pliiatsit VÄHEMALT kord päevas, märkad sa erinevust. Mina näiteks hoidsin seda enda hammastel sel ajal, kui ma end meikisin. 

+  väike, näeb kena välja, kerge kasutada
-  kui igemetele läheb, hakkab kipitama (sellega harjub mingi aja pärast ära), suhu sattudes on väga mõru maitsega


Hetkel lehitsen Aliexpressi lehel ning mõtlen, mida tellida järgmiseks katsetamiseks. 
Jään ootama Teie kommentaare, mida te sooviksite, et ma testiksin.

xoxo,
musticas

1 comment:

  1. Huvitav, kasutasin samasugust pliiatsit ning juhendid olid hoopis teistsugused. No näiteks, et korraga peal hoida 1 minuti (ei sõnagi peale seda hammaste pesemisest) ning järjest kasutada maks nädal aega ja siis tuleks teha ka paus sisse.

    Kõige ebamugavam osa ongi vast see kui see geel peale panna ja siis oodata kuni ta mõjub nii et igemed samal ajal pihta ei läheks. See muutus lõpuks tüütuks.

    Aga võin ka omalt poolt öelda, asi töötab sada protsenti! Minul peae nädala ajast kasutamist oli värvi erinevus väga märgatav nii minu enda jaoks kui ka teiste inimeste jaoks.

    Iseasi on aga see kui kahjulikult see geel hammastele mõjub.

    ReplyDelete