Oct 28, 2014

MA HAKKASIN TRENNIS KÄIMA!

Jah, nii see on. Eelnevates postitustes olen ma väga vähe oma kaalust rääkinud, kuid kes mind päris elus näinud on, teavad, et ma olen kõvasti ülekaaluuline. Sandra taga utsitamisel suutsin oma sendid ja tahtejõu kokku kraapida ning alustada koos temaga trennides käimist. Ostsime koos kuukaardid Siriuse Sprodiklubisse. Kirjutan siis veidi oma läbielamistest :D

Esimene trenn kuhu me eelmisel kolmapäeval koos läksime oli Easy Spin. Spinning algajatele. Sounds easy. Aga ei olnud! Esiteks, ma ei mäleta millal ma viimati intensiivselt trenni üldse tegin. Kunagi vist mai kuus käisin rattaga neli korda sõitmas. Igastahes, see selleks....ülekaalulisusega kaasneb mul ka hiiglaslik ahter. Ja no, need istmed spinningratastel!!! Isegi Sandral hakkas see iste kannikale ja tema oma on ikka TÜKK MAAD väiksem, kui minul :D Piinlesin siis sellel istmel ja mõtlesin, et enam hullemaks minna ei saa. Aga sai....nimelt, ma ei tea kas asi on mu tossudes või lihtsalt alguse värk aga jalatallad hakkasid valutama. Ebamugavuste tõttu tõusin kaks korda ka toolilt maha, sest ma vajasin sirutust. Vahepeal olid "mäkketõusud", nende ajal pidi rattal püsti olema. Ma ütlen ausalt - ma ei suutnud. Ma lihtsalt ootasin, millal see ükskord läbi saab...See oli esimene ja kõige raskem trenn. Täna käisin ma taas Sannuga selles trennis, sain seekord rattale, millel oli vähem laiem iste. Ma suutsin isegi enamus ajast "mäkketõusu" harjutusi kaasa ka teha :D ! Success!  

Eelmisel nädal:
Teisipäeval 21.10 Easy Spin
Neljapäeval 23.10 Easy Step, Body Pilates (väga ei fänna seda viimast)

See nädal:
Esmaspäev 27.10 Circuit
Teisipäev 28.10 Easy Spin
Kolmapäev 29.10 Toning (minek küsimärgi all)
Neljapäev 30.10 Easy Step
Reede 31.10 Spin 45

Esmaspäevane Circuit meeldis mulle väga, palju erinevaid harjutusi, hantlitega, kettaga, lindiga ja matil. Aga võttis julmalt reie siselihased läbi. Üldiselt praegu kõik trennid on normaalsed ja treenerid on ka mõnusad. Kõige vähem meeldib mulle ilmselt Body Pilates...kuidagi lamp. :D 

Üldiselt me üritame võimalikult palju erinevates trennides käia. Kohtade peale on muidugi hull rebimine. Kolmapäeviti tuleb järgmise nädala kava välja ja õhtuks on üldiselt trennid täis, mõndades üksikutes paar kohta veel jääb. 

Aga jah, ei jõua ära oodata, millal tulemusi juba näha/tunda saab :)

xoxo,
musticas

No comments:

Post a Comment