May 25, 2016

Juuksed aprill vs. mai

Mida olen teinud selleks, et parandada juuste olukorda?
  • Ostsin vene šampooni ja palsami ning sõbranna poolt kiidetud Rich'i juukseõli 
  • Kasutasin Placent Activi ampulle
  • Ei pese juuksed nii tihti, kui varem
  • Fööni ja sirgendajat kasutan ainult siis, kui on peole minek või löön end ürituse jaoks üles
  • Mingi aeg kasutasin ka kookosrasva maskina, aga siis sai see otsa ja pole uut ka ostnud :D
  • Endiselt pole enda juukseid värvinud (Tanel juba pärib, millal ma juukseid värvima lähen, sest "päris kohutav on")
Šampoon on ülimagusa mesise lõhnaga ja see maksis Magaziinis vaid 1,40€, Palsam on SLS, parabeenide ja sulfaadi vaba. Pudel on üpriski suur, 550ml ja selle hind oli samas poes 2,30€ Viimasel mingit tugevat lõhna polegi.
Pikkust pole põhimõtteliselt juurde kasvanudki, ometigi kasutasin Placent Activi ampulle. Aga jah, tean, et ühes kuurist ei piisa. Lükkan muudkui nende ostmist edasi...

Vanasti pesin ma juukseid ülepäeviti, vahel isegi igapäev. Tööl käies on mul mütsike peas ja keegi ei näe, mis mul seal all toimub. Näiteks täna Sandraga arutades imestasime, et ma olin vahepeal kaks kords dušši all käinud, aga polnud juukseid pesnud. Mul oli korralik rasu peas täna hommikul, kui pessu läksin :D Fööni ja sirksi kasutan tõesti siis, kui teen meiki ja on välja minek. Nädalas ehk kord-kaks.

Peale pesu ja otste õlitamist on tunda, et juukseotsad on siledad ning pehmed. Kui enne ma öösel hoidsin krunni peas, siis hommikul oli jõhker kahupesa otstes. Nüüd pole midagi hullu.

Üritan pildistada oma juuste kasvu ka, all siis aprill vs. mai.
Nüüd peaks otsima hakkama, kes teeks korralikult ja sujuva üleminekuga balayage'i Rakveres. Aga kuna ma ei ole juuksuris mitte kunagi juukseid värvimas käinud ja ausalt öeldes, ei mäleta millal ma üldse viimati juuksuris käisin, siis ei oska kellegi juurde pöörduda.

No comments:

Post a Comment