May 5, 2016

Töökoha vahetamisest ja töötasust

Eile käisin kell 11 JELD-WEN-is veel viimaseid praktikaga seonduvaid asju ajamas ja kell 12 töövestlusel. Teisipäeval andsin lahkummisavalduse sisse. Et jah. Ega mul kindlat töökohta valmis ei ole vaadatud aga kuna jaanid on tulemas, siis läheb jälle hullumaja lahti meie kulinaariatsehhis, seega põgenen enne seda. Ma lihtsalt leian, et selle pisikese palga eest ei ole mõtet ennast lolliks rabada...Ja noh, ega siin Lääne-Virumaal pole eriti millegi vahel valida ka. 

Ema ütles, et Virumaa Teatajas oli artikkel, et jube suur mure on Lääne-Virumaal, et töötajate puudus on. No hallooo, arvestades, mis palka makstakse, siis ei tahagi keegi tööle tulla. Kui julged küsida 600 € neto, siis öeldakse sulle goodbye, sest küsid liiga palju, mis siis, et oled kõrgharidusega, eks ole. See on lihtsalt naeruväärne, mis töötasud meil siin on. Olen ju ka Tallinna poole vaadanud, seal on suhteliselt sama nutune seis. Ma ei kujuta ette, need inimesed, kes töötavadki kuskil Rimis ja saavad palka 650 € bruto - maksud - üür - kommunaalid - toit ja esmatarbekaubad. Kuidas need inimesed üldse ära elavad?! 

Jumal tänatud, et Taneli vanaema pärandas meile korteri, ma ei kujuta ette, et me peaks iga kuu 200 € maksma põhimõtteliselt tühja raha. Naeruväärne on ka see, et paganama ühe toalise kuu üür on Rakveres juba 180 € !!! Nalja teete?!

Ma ei tea, kuidas noor inimene endale saab muretseda auto, kodu ja vajaliku mööbli ning tehnika, kui tal ei ole näiteks toetavat elukaaslast või pere. Suhteliselt võimatu. Tundub, et elu ongi üks võlas elamine. Kui sa just pole maksupettur, narkoärikas või mingi geeniusest business man.

Aga vähe lõbusamatel teemadel. Eile istusin ema juures hoovis vast üle kahe tunni ja sain korraliku randi endale. Täna ma käisin seal koos Baby Bennyga ja lasin tal natuke värsket õhku hingata. Betty ei lahkunud puuri juurest mitte sekundikski ka mitte. Hoidsin Bennyt ka lahtiselt süles ja panin ta korra murule, muidugi pani ta plehku. Sellest poleks midagi olnud, lihtsalt kolm koera järsku leidsid, et oleks tore teda taga ajada. Midagi hullu ei juhtunud, kõik jäid terveks ja pärast nosis ta mõnuga mu süles muru.

Läbi raskuste sain ma Benjaminist pildi, kus ta haigutab! Jesssss.

2 comments:

  1. Uskumatu, aga tõsi Jumal on alati suur. Pärast mitmeid releases minu taotlus, mille pank, ma laenu saanud läbi väga lahke daam. Täpsema info saamiseks palume pöörduda oma e-maili teel aadressil: marilinetricha@mail.ru see pakub laenude € 3000 kuni € 3000000 kellelegi suudab seda tagasi maksta koos intressiga madal 2 % ei kahtle, et sõnum. See on ideaalne reaalsus. Levitada oma sõpradele ja perekonnale, kes seda vajavad.
    tagasimaksmine algab viis kuud pärast oma krediidi
    Jumal õnnistagu teid.

    ReplyDelete
  2. Tänapäeval on suur luksus kui oled noor ja sul on oma elamine. Mu mehel on oma maja ja ma ei kujutaks praegu ette ka, et me peaks iga kuu üüri ja kommunaale maksma. Praegu läheb maksudele ainult max 60€. Ja selle maksab ta ka ise, sest tal on jõhkralt kõrgem palk kui mul :D

    ReplyDelete