Oct 26, 2010

powtchika pow wow

  • jõhvis ma ei käinudki
  • olen kõik päevad suht tühja istunud
  • aga vähemalt eile viisime tõnisega kogu taara majast ära.
  • tegime pilte mu renoveeritud toas









































täna ärkasin & mõtlesin: "mida fakki ma täna teen?" noh igastahes ajasin püsti ennast, ema oli jätnud kodutöid paberile. kell oli pool 3, kui ärkasin. väga kreisit unenägu nägin. ma passin iga jumala öö kella kolmeni üleval. ma ei ole vampiir, kes vihkab päikesevalgust. aga kõige rõvedam on siis, kui oled öö läbi üleval olnud ja päike tuleb välja.

IGASTAHES (!), olen ma saanud inspiratsiooni (ühelt väga kaunilt tartu neiult. kummardus) ja olen kaks pilti mökerdanud paari unetu öö jooksul. ilmselgelt joonistada ma'i oska.mainiks ära, et need on poolikud! mu ema ütles, et see parem poolne on nii õudne. a kasuisale meeldis : >






















B T W 13. nov on hea konsa Tapperis, loodan kohal olla.

No comments:

Post a Comment