Oct 21, 2010

sometimes i wait all day









I’m sorry I constantly want to talk to you. I’m sorry when you take long to reply, I get sad. I’m sorry if I say things that might piss you off. I'm sorry if I come off as annoying. I'm sorry if you don't wanna talk to me as much as I wanna talk to you. I'm sorry if I think about you too much and too often. I'm sorry if I say things I don't really mean. I'm sorry if I tell you about my pointless drama when you don't really care. I'm sorry if I come off as being clingy, but it's just me missing you.





aaaaaaaaaa ja ma tahan täiega ju talve. ma oleks kõik kolm kuud kodus, vaataks aknast, kuidas lund aina langeks ja langeks. tegelikult linnas on talv kole. lumi muutub mustaks. nii-nii hea oli eelmine talv ja sügis. ja siis tuli kevad...ja siis mu maailm kukkus kokku. ja siis ma paranesin. paranesin. aga ma ei saa kunagi terveks ja midagi on ikka puudu või-või...tahan midagi aga ei saa. mul on nii hästi meeles, kuidas me olime linnas, jõime grossi hõõgveini, läksime kära kantsi ja arvasime, et selveris on pomm, sest mendid olid seal, lint oli ümber hoone ja puha. käras helistasin veel pärnu gerdale ja küsisin ühe kaspari numbrit, haha! see on mul ikka veel telefoniraamatus, kunagi pole helistanud sellele. ma ju lubasin endale, lubasin. ma teen ainult iseendale haiget ja tüütan end mõttetega, mis oleks kui? ma isegi ei nuta enam. ma vihkan, kui sa hakkad kellestki hoolima, paneb ta sulle rämedalt näkku. lihtsalt laksust ütleb ühel heal päeval, et ta enam ei suhtle sinuga, ok. oleksid võinud varem öelda seda öelda michael, mitte mingit udu mulle ajada. :') tallinna noored on vist kõik enam-vähem ühesugused. kahepalgelised, eelarvamustega. neile loeb vaid see, mis riietega nad ringi käivad, kui vägev ja kallis telefon neil on ja muud sellist mõttetut sitta. aaagghhhh fuuu ah mis mõttega ma ikka siin neid kirun, nad on liiga pimedad ja rumalad, et sellest ise aru saada. ja see, et sa viitele koolis õpid, ei tee sind targaks, kui sa käitud nagu vana lohh.

jaana tahab esmaspäeval jõhvi minna. ütlesin, et lähen temaga. aga mida tegema?

põseneedi võtsin ära. kahju natuke.



No comments:

Post a Comment