Oct 16, 2010

tore, et sarah'i sünnale läksin. it was super!

  • ostsime ritiga enne pidu sarahle käerauad, peavõru tähekestega, kleepsualbumi wrestleman'idega. kaks pakki komme. panin juurde isetehtud sulekõrvakad ka. kaart oli meil ka muidugi.
  • jäime bussist maha
  • ootasime pool tundi veel
  • sõit oli hea aga lühike
  • rahvas oli awesome
  • 2l õlle + siider + shampust + veini ja jumal teab mida ma seal veel krabasin
  • pudelikeerutamine oli. pidin peapeal seisma
  • sain raidi ema autoga rakverre
  • elisel ei olnud koduvõtmeid
  • ma käisin kodus, võtsin veini ja passisime raidi pool
  • riti ja anneli olid ka seal, nad tulid jala sõmmilt
  • mingi aeg läksime anneliga ära
  • tahtis kärasse minna
  • keeldusin
  • ma ei mäleta kuidas koju sain
  • mu mantel ja kott on kadunud
  • ärkasin ilma retuuside ja aluspesuta. ka need on kadunud.
  • pluusi ja kardigani leidsin kapist
  • aga mul oli seelik ja särk ikkagi seljas.



kõige haledam on see, kui inimesed räägivad iseendale vastu. ma ei viitsi pikemalt sellest rääkida aga, et te teaksite.

viimasel ajal ma ei viitsi õppida, ei viitsi blogida, mitte midagi teha. naudiks ainult muusikat ka plötserdaks-plätserdaks paberile.

ja tra ma'i tia, kas mu vanaema ei oska kütta v? majas on jääkamber. tahaks nii inimesi külla kutsuda aga vanaema on siin :@

emma :):):)

No comments:

Post a Comment