Oct 8, 2010

miks kõik hea ei jää igavesti kestma?

Rootsi oli tore. Ilmaga ei vedanud aga inimesed, poed, õhkkond! Super. Inimesed käisid stiilselt riides, kõik jalutasid rahulikult, keegi ei rutanud, ei kiirustanud. Fakt on, et Rootsis on asjad kallimad, kui Eestis. Samas on seal valikud suuremad ja allahinnatud asjad on väärt ostmist. Ise ostsin endale H&M'ist kootud salli, rinnahoidjad ja punased õhukesed sokid. Otsustasin üksinda linnas konnata, kuningaloss ei pakkunud pinget. Terve shoppingu tänava käisin läbi. Shock'ist ostsin valge puudri (jah, olen hirmus friik nüüd) ja ripsmed. Kujutate ette, ja 300SEK'i oligi kulunud. Metrooga oli väga vinge sõita. Laevas ei olnud eriti midagi teha. Rootsi sõites vaatasid teised mingit show'd, mina olin aga laevatekil, vaatasin merd. Toetusin piirdele ja sulgesin silmad, sest vett pritsis näkku. Tuul oli nii tugev, et hing jäi vahepeal kinni. Tundsin kuidas vesi voolab mööda nägu alla. Vett pritsis igale poole. Mõnus oli. Kui tagasi sisse läksin ja peeglisse vaatasin oli meik laiali, juuksed vettinud. Kui teiselepoole laevatekile vaatama läksin, oli seal vaid tuul. Mõlemal ööl laev kõikus meeletult. Kusjuures praegugi mul on tunne, et ma laeval, kõik nii meeletult kõigub! Stockholm on väga ilus linn, kuid ütlen üht - kui järgmine kord sinna lähen siis ikka paksu rahakotiga!

Koju sõit möödus kiiresti. Viimsi ja Pirita on väga ilusad kohad. Nii masendav, kui see ka ei ole, siis on selline tunne, et PEAAEGU kõikjal Euroopas on parem, kui Eestis.

JUNE =FINEASS
Fun to be with. Loves to try new things. Boy/girls LOVE you. You are very hott. Secretive. Difficult to fathom and to be understood. Quiet unless excited or tensed. (enamus ajast ma olen excited) Takesrep pride in oneself. Has reputation. Easily consoled. Honest. Concerned about people’s feelings. (nii uskumatu, kui see ka ei ole, siis jah ma muretsen teiste tunnete pärast) Tactful. Friendly. Approachable. Emotional temperamental and unpredictable. Moody and easily hurt. Witty and sparkly. spazzy at times. Not revengeful. Forgiving but never forgets. dislikes nonsensical and unnecessary things. Guides others physically and mentally. Sensitive and forms impressions carefully. Caring and loving. Treats others equally. Strong sense of sympathy. Wary and sharp. Judges people through observations. Hardworking. No difficulties in studying. Loves to be alone. Always broods about the past and the old friends. Waits for friends. Never looks for friends. Not aggressive unless provoked. Loves to be loved. Easily hurt but takes long to recover.

Ma ei tea, bold'isin ära, mis käivad minu kohta...vist.

No comments:

Post a Comment