Oct 4, 2010

kõik on omamoodi




















avastasin kuidas oma viha salamisi välja elada. sõiman inimesi mõtteis. täna ajaloo tunni ajal elasin ennast välja vaikselt, pärast hakkas kohe kergem. kui omavahel, heade sõprade kambas kritiseerin kedagi, siis kõik on nii hirmus ehmunud, peavad mind pealiskaudseks ja õelaks. tjah, nagu nad ise seda ei teeks. aga jällegi, kes olen mina, et tulen sõimama teisi. mulle ei meeldi vaielda ja ennast õigustada, pigem olen vait ja istun nurgas. mõnikord siiski ei suuda enam suud kinni hoida ning õelused libisevad üle huulte. see on kohutav ja ma nii soovin, et ma oskaksin olla ja ennast talitseda.

igastahes, tahtsin kirjutada hoopis pühapäevast. käisin tol päeval riti ja tõnisega väljas. riti tuli peale kahte ukse taha, jalutasime linna. jube mõnus on mööda vabaduse tänava alleed jalutada ja jalgu vahtralehtedest läbi lohistada. läksime kohvikusse, sõime-rääkisime. selveris käisime ning suundusime kirikuparki. istusime kivitrepil, kannikatel oli veidi jahe. ilus vaade oli pargile. kollased-oranzid-punased lehed on nii ilusad. sügis on üldse jube ilus. kunagi pidasin seda aastaaega jube mõtetuks (ja ma ikka ei tea kas on mõttetu või mõtetu, öeldakse, et mõlemat pidi võib olla). igastahes, olen sügisesse kõrvuni armunud. tõnisega jalutasime linnuriigis ja lilleorus ringi, nostalgitsesime. iga kohaga oli mingi seiklus või mälestus. shokeerisime üksteist ka lapsepõlve veridrustega. lilleoru poodi minnes oli õues veel üsna valge aga poest väljudes kottpime - sügis! :)

ja tegelt kah, ma luban, et ma hakkan pikemaid postitusi tegema.

lot's of love to you my babies!

täna öösel keegi sinust just näeb und
täna öösel keegi kondab sinu unes
vaid sinu jaoks on kuskil keegi mõeldes, et kuhu sa jääd?
kuhu sa jääd?
vaid sinu jaoks on kuskil keegi hea.

täna öösel keegi kuskil otsib sind, kuid ei leia
sinu silmi, sinu lõhn ja sinu hääl
et sinu jaoks on kuskil keegi mõeldes, et kuhu sa jääd?
kuhu sa jääd?
vaid sinu jaoks on kuskil keegi hea.

vaid sinu jaoks on kuskil keegi mõeldes, et kuhu sa jääd, et kuhu sa jääd?
et sinu jaoks on kuskil keegi, keegi hea.
keegi hea, keegi hea.


No comments:

Post a Comment