Jan 9, 2013

Oooolaaa!!!!

Oeh, kolmapäev on läbi põhimõttelisel, ehk nädala selgroog on murtud, jeee! Ja ma olen koolis väga tublilt käinud, isegi kehalises käisin täna, vot :) Ise imestan, et viitsisin, sest mul oli kaheksa tundi. Tulin koju, hakkasin inimestega asju ajama seoses tellimusega...ja oi jumal...käed-jalad tegemist täis sellega. Aga ma ei nurise, loodan, et kõik läheb sellega hästi, sest my hopes are high! Kella seitsme aeg läksin õe ja Rainiga Virmasse. Rainil kukkusid täna mingid raskused käele, jalele ja õlale, niiet peale söömist käisime traumapunktis igaksjuhuks läbi. Ja hea, et seda tegime. Me istusime seal tund aega...nüüd Rainil käsi lahases. Homne ja ülehomne tulevad lebod koolipäevad, tunde on vähe ja õppida pole midagi. Reedel on Saaremaale minek, mida ma ootan väga, sest ma pole seal käinud juba nagu miljon aastat. Jee, jee!!!

Ciaooo 

No comments:

Post a Comment