Jan 21, 2013

Wishery

Täna käisin tegin esimese tunni ajal mata järeltöö ära, tundus, et läks hästi, eks näis, mis hinde saan siis. Eelmse tööga arvasin, et ka läks hästi aga napikas kolm. Seekord polnud klassis ühtegi 2'te, that's something new :D Homme ajaloos arutlus ja kirjanduses kirjand, okse. Muidu oli norm päev, nothing shocking. Minu hoodis ei ela kedagi, niiet ma pean igapäev põhimõtteliselt koju üksi minema :( 
Ma hakkasin Disney printsessi multikaid vaatama, niiiii nummid lihtsalt. Story on kõigil sama enam-vähem ja üldiselt ma ei kannata, kui filmides jne. lauldakse aga no neile ma ei suuda vastu panna, olen Lumivalgekest ja Uinuvat Kaunitari oma 3-4 korda läbi vaadanud aga vaataks veel :)






Ausalt, mul on mingi käitumishälve vist, kohe kuidagi ei oska koolis käituda noh :D Ma ei tea, mis puue see siis nüüd selline on :D :D


CIAOOO

No comments:

Post a Comment