Jan 18, 2013

Raini 17 !!! ♥

Jeee, mu musi Rain sai täna 17 :) Üks aastake veel! Joannaga läksime draama tunni ajal "filmifestivali" asju ajamas, ehk mina käisin Selveris, ostsin Rainile kingi ja lille. Kinkisin talle sellise komplekti, kus oli plasku sees ja zippo, vot. Ise olen küll suht uhke selle ostu üle ja Rainile meeldis :) I know he needs them both :D Plasku ehk on väiksevõitu temajaoks aga küll ta hakkama saab :D Niikaua, kui ma Selveris käisin, läks Joanna Assarisse võtit tegema ja ostis poest shokolaadi. Läksime siis gümnaasiumi. Saatsin Laurale sõnumi, et kus klassis nad on, et me saaks Raini välja kutsuda. Okei, ta ei vastanud mulle. Siis, nii "muuseas" saatsin Rainile sõnumi, et mul on nii igav jne, et mis tund tal on :D Ka mingit vastust ei tulnud. Siis me Joannaga avastasime õnneks, et teisel korrusel oli tunniplaan. Otsisime tükk aega klassi 218, lõpuks leidsime. Võtsin siis julguse kokku, koputasin klassiuksele ja küsisin, kas Raini saaks välja. Õpetaja oli mingi kuri-muri ja ütles, et ei saa :S Ma lasin samal ajal ruttu silmadega üle klassi, et kas on ikka õige rahvas seal :D Ja siis ma märkasin Raini ja küsisin, et noh kas hästi korraks saab :D Lõpuks ikka lasi. Rääkisime veidi juttu ja Rain läks oma kontrolltööd edasi tegema. Tulin koju, tassisin kaks korvi puid, panin kaminasse tule alla. Räigelt külm on majas. Mingi aeg peaks pesus käima ja nii...õhtul tüdrukutega Carlasse ja sealt Mjausse. Täna olen kaine ja roolis. Siis kindel, et ei joo tilkagi. 
Täna oli mata KT ka, no kindel kolm peaks küll tulema. Kui ei tule, siis no ma ei tea. Olen lootusetu juhtum! Õpetaja andis veel esmaspäeval mulle võimalus üht tööd teha, täielik suhkrutükk on. Kui keskkool läbi saab, siis ma kingin talle küll kõige rohkem lilli :D Kui ta ei oleks nii järelandlik, oleks mul kõik peppus :D
Ja homme?! Homme on Raini sünnipäeva pidu!!! Lõuna aeg käime perega maal ka ja siis õhtul peole. Nii hea :) Täna ja homme peab täiega vett kaanima, ehk siis pole pohmakas pühapäeval nii õudne. Pluss, mul on täiega tähtis Skype'i kõne õhtul, nii et ma ei tohi ära joodud näoga olla :D !!!













 

No kurat võtaks...kuidas ma ei kannata tobedaid vabandusi. Ma saan aru, et jah tõesti, vahel tuleb ootamatusi ette aga kui koguaeg on mingisugused haledad hädavaled, siis viskab kopa ikka ette küll. Kui palju kordi peab meeldetuletama, peale käima? Oleks siis tõesti tegu mingi hirm ületamatu teoga aga no, antud hetkel tõesti on vaid viitsimise asi oma kotti mu ripsmekesed sokutada ja kooli tuua. "Ma magasin hommikul sisse". Pannud siis eelmisel õhtul need enda käekotti ja oleks kõik korras olnud. TÜÜÜÜÜÜÜÜPISCH!!!!


XX

No comments:

Post a Comment