Jan 2, 2013

2012/2013 ♥ ♥ ♥

Okei, ma olen kaks päeva nüüd hoogu võtnud, et panna kirja, mis AVl toimus :D Kõigepealt ärkasin 10min enne kahteist....kella kaheni istusin niisama netis, siis lõpuks hakkasin vaikselt kartuleid ja porgandeid koorima salati jaoks. Mingi hetk hakkasin siis ka asju ära panema ja koristama. Ja siis ma avastasin, et kurat kell on juba nii palju. Käisin ruttu pesus ja läksin pool 6ks Karlile bussile vastu. Siis läksime vene Rimisse. Ei ostnud midagi sealt, läksime Maximasse. Tegime oma ostud ära, olime auto juures ja läksime uuesti poodi, sest me ei olnud ikkagi kõike vajalikku ostnud :D Okei, siis tulime minu juurde, panime asjad ära, võtsime joped seljast, tuli meelde, et Tõnisele pidin järgi minema ja võtma tema sound systemi. Viisin Karli Kungla tänavale ja ise sõitsin Tõnise korteri juurde. Läksime minu juurde...siis helistab Jaana, et ma temaga poodi läheksin. Okei, sõitsime Põhjakasse. Jaana tegi oma ostud seal Rimis ära. Tõi mind ja Tõnist tagasi minu poole, ise ta läks veel koju. Siis meenub Tõnisel - jättis kaamera koju. PIDIME JÄLLE SÕITMA, mul oli juba kopp nii ees :D Ma tahtsin sättima ja jooma hakata. Kella poole 8ks oli siis kõik ringid tehtud. Hakkasime kööki kaunistama ja süsteeme ühendama.


Mingi aeg jõudis Karli minu juurde tagasi, Joanna ja Jaana tulid ka suht varakult. Istusime viiekesi, mängisime bailat ja bussijuhi mängu. Kõik oli tšill. Pere käis vahepeal maal, enne südaööd tulid tagasi. Otsustasime, et pool 12 PEAME hakkama liikuma kuuse alla. Ootasime Innat ja Utsi, kui lõpuks liikvele saime, siis me reaaalselt jooksime :D Kuuse all sai ikka korralikult tuttavaid näha, ma olin normaalselt shvipsis ka juba :D Tegime minu poole tekiila ja viina shotte, mmm.












Kuuse all tegime Karliga mingi kolm korda ringi peale...ja ma kutsusin rahvast enda juurde, küsiti, et millal ma koju, ma et varsti-varsti. Siis Tanel helistab, et kus oled...ma olin alles kuuse all :D Siis Karliga täiskiirusel hakkasime minu juurde jalutama. Alguses olin ainult mina, Karli, Tanel ja Liis...siis hakkas rahvast tulema. Ikka igast tuttavaid käis seal, päris lamp :D Aga no mingi aeg kõik oli läinud?! Ajataju oli mul täitsa nullis, kordagi kella ei vaadanud. Siis ma loll läksin Arturiga veel Põdra poole...ma ei mäleta selles peaaegu mitte midagi....ma tean enam-vähem, kes seal olid ja nii aga mida ma suust välja ajasin - pole õrna aimugi. Ja ma juba kuulsin ka, et ma olin igavene tüütus olnud. SUHT MARK. Kunagi hommikul ma jõudsin koju, minu toas magasid Tanel, Tõnis ja Karli :D ja ma pidin enda õe voodisse ronima. Ma olevat neile rääkinud, et koduteel ma kukkusin ka. No, üldse ei imesta :D




Hommikul ärkasin selle peale, et keegi tõmbas tolmuimejaga tolmu...mõtlesin et rsk, kes kell kümme hommikul hakkab koristama. Tegin silmad lahti ja kell oli POOL KOLM. Terve päev oli päris pask olla. Siis ma avastasin, et ma olin oma telefoni Põdra juurde jätnud ja oi jumal....:D No muidu igati õnnestunud AV. Karli läks alles täna õhtul ära, sest 1. jan ei läinud ta bussi Verkki :D No ja käisime perega maal, nüüd ma ei taha ei süüa, alkoholi ega mitte midagi. Puhata ainult...selline tunne nagu ikka veel oleks pohmakas. Aga homme TÖÖLE ja ülehomme Carla pubisse Inna sünnale ♥ !!!

No comments:

Post a Comment