Jan 14, 2013

Peavalu

Külmast tuulest, tellimuse jamadest, koolist ja laiskusest. 

Nädalavahetusel olin Saaremaal.

Pühapäeval sain Rainiga kokku, ostsime mulle pikendused ja juuksevärvi. Lõpuks värvisin juuksed alt pruuniks, mida ma juba kaua-kaua teha tahtsin. Käisime ka Bamboos. Siis läksin Tõnisele järgi, lõikasin ta juuksed normaalseks. See oli tõeline õudusunenägu, mis ta juustega toimus. 

Mmm, esmaspäev on ikka jube päev. Homne ja ülehomne on veel hullemad. Ma ei viitsi sinna kooli minna, sest mul on nii palju sitta vaja teha aga ma ei viitsi süveneda sellesse, sest mind EI KOTI.

Täna käisin Raini juures ka, tiristan all kella mingi sada aastat, keegi vastu ei võta. Kutt magas :D

Loodan homme lõpuks selle tellimuse ära teha, sest tahaks ise ka oma kraami kätte saada.

Ciao,
XOXO





No comments:

Post a Comment