Jan 26, 2013

REEEEEEEEEEEDEST

Ülinormi päev oli! Puhkasin õpetajatest ja koolist :P Kell kaks sain emaili, et kuller toob mulle paki õhtu jooksul ära! Ja enne viite ta tuligi. Ja tõi mulle KOLM suurt (ja väga ära räsitud) pakki!!! Super excited olin.



Ja no, siis läks pakkide lahti tegemiseks ja asjade sorteerimiseks. Päris hull oli ikka. Terve koridor oli asju täis. Mis mind vihale ajas, et kaks paari kingi ei tulnud kohale, ma peangi sinna kirja saatma, et mis mõttes?! Mõned riided olid lihtsalt lahtiselt suurde pappkarpi pandud, ei mingit kile ümber, ega midagi. That's weird. Ja üldse kõik kingakarbid olid sellised, nagu need oleksid läbi tule ja vee läinud, nii räsitud ja lömastatud.


Lõpuks sain kõik ilusti sorteeritud nimede järgi.


Ja mis ma ise tellisin - kuus paari jalanõusid ja ühe sinise kampsuni. Esimesed on siis tavalised mustad balerinad, mis võiksid veits suuremad olla aga kannatab ära. Sama ka tennistega. Mmm, ja ongi, et mõned kingad sobisid ülihästi suuruse poolest, teised oli pigem nagu 39 number...aga noh, mis teha.





Ma isegi ei tea, miks ma need roosad tellisin, kui ma need jalga panen siis ma olen lihtsalt MEGApikk :D


Need sinised on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilusad ags kahjuks jääb mul kand üle ääre, niiet lukku ei saa kinni tõmmatagi :(


No, peale asjade sorteerimist käisin linna peal, olin Taavi ja Marisega, sõitsime ringi. Siis Jaana ja Sannu tulid minu juurde oma autodega, hull parkimisjama oli :D Mul oli vahepeal veel vaja linna minna ja Jaanal ka, aga Sannul oli vaja ka parkimis space'i. Sandra parkis siis hoovi ja me Jaanaga värava ette - süsteemid, süsteemid. Käisin siin mingi aeg Taavil ja Marisel linnas järgi uuesti, tõin nad enda poole. Siis lebotasime, Sannu ja Jaana läksid ära. Taavi ja Maris tahtsid Mjausse minna, ma lõpuks läksin ka. Mdea, kui kaua me olime seal, tantsida ei saandki aga ma ei kurda, ei olnud igav :D Edasi läksime Taaviga Kärra, Maris läks koju. No, Käras olid ossid ka, neil tuleks sinna minek ära keelata, nii õhku täis vennad, ise ka ei usu :D Käras olin neljani, sain õnneks Netu õega koju, jee! Ja no, täna pole eriti hea olla v mis? :D Täna Mäxi juurde ka, tal viimane päev Kungla korteris...R.I.P. Jepp, ootangi ära, millal ema ärkab oma lõunauinakust (peaks ise ka vist magama?) ja siis lähen pessu, sätin jne....uni on küll praegu.....Aa, Keit peaks täna oma asjadele järgi veel tulema. No, vähemalt pooled asjad on vist juba minu poolt ära tassitud, kooli ei peagi väga palju karpe jne üksi viima....Taavi peaks veel  Marise kampsuni ja oma KÄEKOTILE järgi tulema :D 

CIAO, for now

No comments:

Post a Comment