May 6, 2013

Filmidest

Viimastel päevadel olen ma vaadanud filme rohkem, kui mitme kuu jooksul. Mõne arvates on see kindlasti vähe aga minu jaoks on see suhtesliselt palju. Ausalt öeldes, ma väga ei mäletagi, millal ma filmi arvutist vaatasin.

Igastahes - hiljuti vaadatud filmidest lemmik:


Christiane F. / Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

Ma üldse imestan, et see mulle meeldis, sest esiteks see oli SAKSA KEELNE ja teiseks oli see megapikk - 2h ja 5min. Viimane film, mis nii pikk oli ja ma viitsisin lõpuni vaadata, oli mingi Harry Potteri osa :D Aga jah, film põhineb tõsielul ja üsna shokeeriv ikka. Peategelene on 14.a, kellest saab heroiinisõltlane ja prostituut.

Tõnis rääkis mulle ükspäev sellisest filmist nagu Movie 43. Hahaha, mulle väga meeldis. Filmis oli mitu lühikest storyt. Aga kogu point oli selles, et üks kutt teeb oma vanemale vennale ja ta sõbrale April Foolsi nalja ja nad tahavad talle tagasi teha. See noorem kutt on julm arvutigeenius ja kaks sõpra mõtlevad lambist mingisuguse filmi nime välja, mida ei eksisteerigi, et ta seda otsik.  Samal ajal tema vanem vend tahab ta läpakat viiruseid kättemaksuks täis tõmmata :D Lõpuks tuleb sellest Movie 43 otsingust hull kamm ja maailma lõpp tuleb või midagi sellist :D Täiesti vaadatav film.

Ken Park - suht lambine film. Lihtsalt mingid noored, kes omavahel kepivad ja kellel on mingid kiiksuga vanemad. Nagu mingi sugust story't ei olnudki, lihtsalt kulges.

Ja täielik jama - The Room....vahepeal vaatasin, et kaua veel kestab, et millal puänt tuleb ja nii....3/4 filmi oli läbi ja mingisugust actionit ei olnud. Seal oli üks paar, siis see naine hakkas petma oma meest tema parima sõbraga. Meespeaosatäitja näitlemine oli tõeline jaaamaaaa...nii kehva näitlemist pole ma tõesti ammmmmmmu näinud. Huvitav oli seda vaadata ainult sellepärast, kui hale see oli :D

XX

No comments:

Post a Comment