May 15, 2013

For your information

Ühesõnaga, olen taas arvutita, seetõttu nii vähe olengi viimasel ajal kirjutanud. 

Midagi, mis mul tükk aega peas nüüd mõlkunud on....see, et ma teatud inimestega läbi ei käi, ei tähenda, et ma kedagi vihkaksin ja ainult kodus passiksin :D Hoopis vastupidi. Esiteks, olen ma inimene, kes ei vihka kedagi. Ja kui ma seda isegi ütlen, ei mõtleks ma seda ealeski tõsiselt. Teiseks, mu elus on teisigi inimesi (nii uskumatu, kui see ka ei tundu). 

Kuna ma olen nüüd endale sisestanud positiivseid mõtteid ja tundeid, siis ma pean tõdema - ma tunnengi ennast paremini. Igapäev ma ikka üritan midagi teha, käin, kuskil käia, kellegagi kokku saada. Eelmine reede jäi Timo minu juurde ööseks. Põhjakeskuses oli samal õhtul Ostuöö. Teate seda olukorda, kui on raha, et kulutada shopinguks aga mitte midagi pole osta??? Täpselt selline tobe situatsioon oligi. Peale Ostuööd üritas Taavi mind moosida välja jooma aga ei, aitäh. Laupäeval midagi väga erilist ei teinudki, koristasin maja mega-korralikult ära, ahjaa, õhtul käisin Taneliga väljas. Nägin ülepika aja paari inimest, just chillin....Pühapäeval tegin megalt aiatöid ja õhtul tuli Timo ootamatult meile. Tegime siis kõike koos ja kell üheksa olime jumala läbi omadega. Esmaspäeval käisin Rainiga õhtustamas ja sain taas Timoga kokku :D Eile ma päevitasin, joonistasin, tassisin hoovis veidi mulda ja õhtul käisin Rainiga jalutamas. Juuksed värvisin pealt taas blondiks ja tõesõna, ma arvasin, et ma jään kiilakaks....sest juukseid kukkus lihtsalt mega palju välja. Ja täna - Timo tuli hommikul siia, aitasime veits kasuisa, tassisime puid, sõime, olime niisama. Õhtul käisid korra Karli ja Rain siin, kui mina veel viimaseid puid kuuri tassisin. Päris läbi võttis see. Nüüd lasen lebosse ära ja täna varakult magama.

kisses & hugs

No comments:

Post a Comment