May 18, 2013

Müristab!

Istun hetkel õe läpakas...õues on tume-tumesinised pilved. Eemal kuskil lõi äikest ka natuke. Mina ootan küll tugevat vihma ja äikest :D
 
Põlesin üleeile päikse käes julmalt ära...eile olin veel punane nagu vähk, täna juba täitsa normaalne. Hm, nojah, kolmapäeval kutus Taavi Silveri poole...ise nad läksid Helenga 11 aeg ära. Meie Verneriga läksime Reino poole...ja ma jõudsin koju kell 6 hommikul. Mäletan nii hästi, kuidas eelmine suvi ma käisin Verneri juures peol ja ma jõudsin kell 8 hommikul koju. Suvi, noh. No, tegelikult nüüd viimastel päevadel ma polegi mitte midagi erilist teinud. Natuke aiatöid, väljas inimestega käinud...eile käisin Taneliga Põhjakas ja pärast olin Inna ja Taaviga koos. Mõtlesime täiega mida teha....lõpuks läksime Taaviga Helene juurde, tegime vessarit. Kümne aeg läksin Raini poole, olin seal vist tunnikese ja siis liikusin koju.
 
Täna oli lihtsalt mega-mega mõnus ilm, kuigi ma õues väga palju aega ei veetnud, tekkis selline Saaremaa tunne. Peaks vist minema?!

XX

No comments:

Post a Comment