May 27, 2013

Jee!

Laupäeval oli Anetti sünnipäev, mis oli ülilaheee!!! Mul läks kodus küll kiireks aga ma sain valmis ja tuju oli laes. Alguses olin ainult Innaga ninapidi koos, ei osanudki kellegagi midagi rääkida, vähe inimesi oli kohal. Aga lõpuks jõudsid Jaana ja Joanna, Tõnis ja M-klassi tüdrukud. Istusime kõik koos, laulsime, täiega naersime ja jutustasime. Vahepeal käisime rannas, üritasime laternaid lasta õhku, kahjuks oli tuul liiga tugev ja need kukkusid maha. Hull seiklus oli mõnel randa saamisega - sattusid hoopis soosse :D Ma ei tea, kaua ma ärkvel olin, hommikul ärkasin igastahes Tõnise kõrvalt. Anett ütles, et oli mind magama viinud, sest ma olin nii purjus :D :D Aga lihtsalt nii tore oli kõik, kohe alguses olin hea tujus ja mitte miski ei rikkunud seda ära. Ahso, Taavi tegi jube hea nalja, et ta jäi purjus peaga roolis vahele. Järgmine päev ütles, et se oli nali, HÕÕ HÕÕÕ HÕÕÕÕ...me Tõnisega olime pühapäeval veel paar tunnikest Võsul, käisime poes ja jalutasime pool Võsu vist läbi. Kunagi jõudsime Rakverre ka hääletades....viuh.....päris paha oli terve päev olla. Aga samas suht tore oli mööda Võsu ringi kolada. Nüüd istun siin Rakveres....tühi koht ikka...mõttetu.

XX

No comments:

Post a Comment