May 23, 2013

Tere ööd

Viimased kaks päeva olen üsna busy olnud - mõlemad päevad maal käinud emaga jaaaa remontinud, kardinaid vahetanud ja üleüldse vanavanematel abiks.
 
Teisipäeval käisin ühe Virumaa Teatajas ilmuva artikkli jaoks intervjuud andmas, nii põnev! Pidin kaks pilti ka endast sinna saatma ja need, mis ma saatsin - juba kahetsen. Loodan, et homme on mul veel võimalus neid välja vahetada. Peale seda läksin Verneri poole, tegi mulle nabaneedi. Võtsin ema peale ja õe koolist ning sõitsime maale. Õhtul sain Reino ja Tõnisega kokku, jalutasime kesklinnas, kui järsku igalt poolt tuli tuttavaid :D Carla eest karjus üle linna Inna meie nimesid, siis järsku Liis astust ühest autost välja, Maiken tuli kuskilt...imelik kokkusattumus. Lõpuks rändasime omadega teatriparki, kuhu tulid autoga Taavi ja Helene. Õnneks nad olid autoga ja meid viidi Silveri poole. Just kui me kortermaja ette jõudsime, hakkas tibutama. Pool kolm öösel olin kodus. Ja jumal tänatud - ma ei vaevelnud peavalu, kõhuvalu ega millegi muu käes.
 
Rääkisin üle pika aja ühe oma tuttavaga, tuju kohe hea. Kell on palju ka, aeg magama minna.

XX

No comments:

Post a Comment