May 1, 2013

Igastahes

Ei teagi kust alustada...esmaspäeva öö oli lihtsalt üks katastroof. Ikka üsna raske, kui keegi, keda pidasid enda sõbraks, hakkab lampi sulle ajama "ma ole sinust jutte kuulnud" ja küsides, mida siis - no answer. Sõber või asi, nüüd on sellel lõpp. Üldsegi, kui full of shit pead sa olema, et nii haleda väljendiga hakata hüppama, kui tegelikult on mingi hale tühine jutt raudselt :D Käisin Marianne juures suurest masendusest...

Eile - teine katastroof juhtus...ei tohi enda paroole ikkagi kellegile anda...you never know...väga hull, ikka väga häbi on...aga noh...ühesõnaga, suhe, mis ma arvasin, et jääb forever kestma, jooksis karile. Taking a break from it right now. Eks näis mis saab. Mul pole õrna aimugi, mis minuga toimub. Aga ma ei saa end sundida millekski, milles ma kindel pole.

Eile õhtul läksime Reino poole. Mina, Tõnis, Tanel, hiljem tuli Netu ja Kevin. Mõtlesime üheks kära kantsi minna, see taheti kinni panna! No mida???

Jess, mulle tuli just kiri postkontorist. Ehk mu pakk Hiinast saabus!!!! 25päeva ootamist ja lõpuks mu eBay stuff jõudis kohale! So happy!

XX

No comments:

Post a Comment