Jun 1, 2013

Drama // TLN

Ühesõnaga, ükspäev juhtus selline tore lugu -  mu ex-bf on nüüd nii õhku täis ennast tõmmanud, et kukkus mind solvama. Ja ausalt, ei taha selle inimesega enam mitte mingisugust tegemist teha. Mis on kõige koomilisem - läksin tema juurde, et paar sõna rääkida...no, ei saa, sest ta ema on nii ninatark ja peab oma arvamust vahele pressima. Laseks siis oma pojal ise arveid klaarida või midagi :D Uskumatu, et täiskasvanud inimene võib nii lapsikult käituda.

Peale seda juhtumit olin NATUKE pahane aga õnneks mu tuju tõsteti! Jaana ja Joanna tulid minu juurde, istusime terrassil, sõime, jõime ja pulasime. Lisasin paar päeva tagasi ühe vana tuttava FBsse, mõtlesin kas kirjutada talle või mitte...mõtlesin, et ah mul pole nagunii midagi rääkida aga siis hakkas ta ise minuga rääkima! :D Täiega tore.

Eile näiteks olin ma pealinnas. Ma ütlen ausalt, et mul on olnud toredamaid pidusid pealinnas aga ma ei kurda, sest siiski - tuttavaid sai nähtud ja SHOKEERIV juhtum leidis aset ka :D Kes teavad need teavad. No, terve õhtu olimegi põhimõtteliselt X-Baaris, sest seal inimesed on kohe palju rõõmsameelsemad ja nii...Shootersisse ei saanud me sisse, sest Tõnis oli nii täis ja Laboris olid kõik inimesed megamossis ja tusased. Tallinasse saime Rainaga, pläkutasime terve tee, saime autos suitsetada juua ja metsapeatusi teha. Üsna kohe nägime vanalinnas Pearut, kes mingi aeg küll kuskile ära kadus...saime Anetti ja Anettega kokku...käisime mingis baaris, kus oli tühjus...siis käisime vanalinna ja geibaari vahet koguaeg. Lõpuks jämegi terveks õhtuks x-baari. Kui Anett ja Anette ära läksid, siis mul polnudki eriti kellegagi olla, sest Tõnis jooksis ringi kuskil koguaeg. Baaris oli üks tüüp, kellest ma olin kuulnud Raini kaudu ja ma tšillisin temaga tükk aega :D Täiega lahe inimene. Igastahes, läbi kivide ja kändude me tulime Tõnisega hommikuse bussiga Rakverre....no nii uni oli...koju jõudsin kohe voodisse!

 


 
 
Nüüd pean plaani juba järgmiseks nädalavahetuseks. No, üldiselt on nii, et kui midagi ette plaanid, siis läheb kõik kihva. Aga kui kunstieksam läbi...siis PEAB ju tähistama!
 
XX

No comments:

Post a Comment