Jun 25, 2013

Hiiiiiiiiiiiii

Alates reedest on koguaeg kuskil midagi vaja olnud tähistada :D Reedel oli lõpetamine ja ülilahe lõpupidu. Paralleel klassivend pakkus puskarit ja see pani katuse sõitma. Üks kutt tantsis laual ja see läks katki :D Hea, et ma sain varahommikul Jaanaga koju, sest mingisugused probleemid olid omanikuga hommikul. Karli tuli veel minu juurde ööseks. So sweet. Laupäeval piinlesin pohmellis...olin seitsmeni kodus, sõitsin maale ja passisin terve õhtu toas, samal ajal kui pere ja sugulased Roelas tantsu lõid. Nad tulid koju 10min enne südaööd, ma vaatasin just Hercule Poirot'i, ei saanudki teada, kes mõrvar oli :S Pühapäeval läksin Taneli ja Tõnisega Võsule, panime Taneli auto Netu suvila juurde ja läksime "linna peale". Tšillisime rannas igasugustega...no hommik oli küll täielik piin...ma tahtsin niiiiiiiii koju saada :D Siis....sama päeva õhtul läksime tüdrukutega randa. Magasin kodus 3h vahepeal ja omaigaad, see tegi enesetunde veel hullemaks. Muidu oli Vainupeal kõik oli lahe ja tore, ainult neid SÄÄSKI oli nii palju :@  Ühesõnaga - väga tore on viimastel päevadel olnud, kuid nüüd vist natuke puhkan vahelduseks. :D







Aa, sain oma uuendatud ID-kaardi ja passi kätte. Oh well...



XX

No comments:

Post a Comment