Jun 6, 2013

Wuhuuuu!

Jeee, viimane eksam läbi! Lõpuuuuuuuuuuuuuuuuks!!! Ma pole varem vist eales nii palju õppinud, kui selle eksami jaoks....ja tunne on hea! Üks ülesanne oli raske, kus pidi arvama, mis stiilis ehitis on....nüüd, kui õpikust järgi vaatasin, siis kuuest neli läks täppi...ja kui ma õigesti arvutan...siis peaks viis kukkuma...see oleks mu esimene eksami viis :D koolieksam küll aga noh! Täna õhtuks saab juba tulemused teada. Tehtud sain kõik 40minutiga...kui alguses õpetaja rääkis, et nii ruttu tehakse, ma mõtlesin, et ma küll ei jõua...aga ma viisin esimesena ära selle, kontrollisin ka kaks korda.

Homme vb tibinatega randa, see oleks niiiiiiiiiiii hea. Laupäeval laat, enamus riided panen müüki, kapp üsna tühi :D Tegin endaga väikese pakti ka, loodan, et olen edukas ja suudan ennast kontrollida, he-he :P

XX


KUNSTI EKSAM VIIS !!! YEAAHHHH

No comments:

Post a Comment