Jun 17, 2013

Eile ma ei teinud mitte midagi.....ei mäleta küll vähemalt, no, ok tegelikult tassisin puid ja Skype'sin oma host-familyga. Õhtul mingi 11 aeg sain Tõnisega kokku, käisime Turu Kaubamajas, läksime tema juurde, olime seal, käisime Lukoilis ja hakkasime telekast Shutter Islandi vaatama. Lõpus jäin ma magama, niiiiiiiiiii hea uni oli lihtsalt. Film oli ka tegelikult hea. Siis ma pidin pool 4 hommikul koju kõmpima, õues oli nii külm! Siis jalutan Donna poes juures, seal elanikud istuvad lambist tänaval põhimõtteliselt mingi väikse grilli ääres. Ma ei julgenud vaadata, palju seal inimesi oli. Üks naine ja mees vist....aga nojah nice idea...pool 4 hommikul lõket grillis teha :D 

Homme! Homme! Homme! Ma saan oma geelküüned tagasi :') Do you know how happy I am....Can't wait, no.







No comments:

Post a Comment